arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

ریزش یک ساختمان قدیمی درخیابان قزوین/یک نفر جان خود را از دست داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان متروکه قدیمی در خیابان قزوین و فوت یک فرد در این محل خبر داد. وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شود و آتش نشانان می‌بینند که محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی قدیمی متروکه بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان متروکه قدیمی در خیابان قزوین و فوت یک فرد در این محل خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۵۲ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تخریب خانه قدیمی در خیابان قزوین خیابان قدیمی اعلام می‌شود.

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شود و آتش نشانان می‌بینند که محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی قدیمی متروکه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: بنا بر گفته اهالی محل فرد مسنی بعضی شب‌ها به این ساختمان رفت و آمد می کرده است ولی اطلاع دقیقی از اینکه آیا الان آن فرد در محل حادثه حضور دارد یا نه نداشتند و آتش نشانان مجبور بودند خودشان با عملیات جست‌وجو پی به حضور این فرد در محل ببرند.

ملکی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ساختمان قدیمی بود و حتی در حضور آتش‌نشانان بخشی از این ساختمان هم ریزش کرده بود آتش نشانان اقدام به مأموریت کردند و عوامل ستاد بحران منطقه ۱۱ و شهردار این منطقه هم برای کنترل بهتر وضعیت در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: از سگ‌های زنده یاب برای پیدا کردن افراد احتمالی در زیر آوار کمک گرفته شد ولی سگ‌ها نتوانستند در ساعات اولیه فردی را پیدا کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: بعد از عملیات آواربرداری و بعد از اینکه آوار سبک شده بود عملیات جست‌وجو به صورت فیزیکی آغاز شد و مردی حدود ۷۰ ساله را که از دقایق اول ریزش آوار در زیر خاک‌ها محبوس شده بود را پیدا کردند.

ملکی در پایان گفت: مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است و عملیات آتش نشانان در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به پایان رسید.

نظرات بینندگان