arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

جزئیات جدید از انهدام تیم تروریستی منافقین در شیراز / ‌این تیم قصد عملیات ‌خرابکارانه در سالگرد ارتحال امام را داشت

معاون سپاه فجر درباره انهدام تیم تروریستی ‌گفت: ‌منافقین قصد انجام عملیات خرابکارانه ‌در سالگرد ارتحال امام را داشتند. اعضای تیم تروریستی سازمان منافقین که با هدف انجام عملیات خرابکارانه وارد استان فارس شده بودند توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون سپاه فجر درباره انهدام تیم تروریستی ‌گفت: ‌منافقین قصد انجام عملیات خرابکارانه ‌در سالگرد ارتحال امام را داشتند.

به گزارش تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، اعضای تیم تروریستی سازمان منافقین که با هدف انجام عملیات خرابکارانه وارد استان فارس شده بودند توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه اعضای این گروه تروریستی از بدو ورود به استان فارس تحت رصد اطلاعاتی این سازمان قرار داشتند، گفت: تیم تروریستی منافقین که با هدف انجام عملیات خرابکارانه سازماندهی شده بود قبل از انجام هرگونه عملیاتی به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری اعضای این تیم طِیِ یک عملیلات پیچیده اطلاعاتی و امنیتی صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: این تیم برای انجام عملیات خرابکارانه در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی کرده بود که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی سپاه فجر این طرح منافقین ناکام ماند.

سرهنگ یارمحمدی با بیان اینکه اعضای تیم تروریستی دستگیر و عناصر وابسته به این تیم نیز کاملا شناسایی شده‌اند، گفت: تحرکات گروهک‌های معاند کاملا تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد و فرآیندهای قانونی در رابطه با اعضای دستگیر شده این تیم تروریستی نیز در حال انجام است

نظرات بینندگان