arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

تلاش‌ها برای اطفاء حریق در کشتی جنگی آمریکا ادامه دارد

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند در چهارمین روز آتش‌سوزی در کشتی جنگی «یواس‌اس بونهام ریچارد» همچنان تلاش‌ها برای مهار شعله‌های آتش ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع خبری پنجشنبه گزارش داده‌اند تلاش‌ها برای خاموش کردن کانون‌های آتش‌سوزی در کشتی جنگی آمریکا ادامه دارد.

به گزارش فارس، رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند در چهارمین روز آتش‌سوزی در کشتی جنگی «یواس‌اس بونهام ریچارد» همچنان تلاش‌ها برای مهار شعله‌های آتش ادامه دارد.

شبکه خبری ای‌بی‌سی گزارش داد ملوان‌های آتش‌نشان در تلاش هستند کانون‌های اصلی این آتش‌سوزی که به مدت ۴ روز ادامه داشته است را مهار کنند.

این گزارش حاکی است تا روز چهارشنبه ۸۵ درصد آتش‌سوزی مهارشده و احتمال سرایت آتش به مخازنی که حاوی چندین میلیون لیتر سوخت هستند برطرف شده است.

کشتی «یو اس اس بونهام ریچارد» شامگاه یکشنبه در بندر «سن دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده دچار حریق شد.

آتش‌سوزی ساعت ۸:۳۰ صبح یکشنبه به وقت محلی در عرشه این کشتی آبی‌-خاکی اتفاق افتاد. « بونهام ریچارد» در«پایگاه نیروی هوایی سن‌دیه‌گو» در ایالت کالیفرنیا پهلو گرفته بود و در لحظه حادثه ۱۶۰ سرنشین داشت.

مقام‌های آمریکایی روز گذشته (چهارشنبه) تأکید کردند هنوز مشخص نیست که این کشتی جنگی ۲۵۵ متری قابل تعمیر باشد. از سوی دیگر گفته می‌شود که جایگزین کردن کشتی جدید با ناو «یو اس اس بونهام ریچارد» برای ارتش آمریکا هزینه ۴ میلیارد دلاری دارد.

بالگردهای آتش‌نشان در بندر «سن دیه‌گو» اوائل صبح چهارشنبه به وقت محلی با ریختن ۱۵۰۰ سلطل آب سعی در خنک کردن عرشه و محل پرواز بالگردهای آن داشتند تا امکان تردد برای اطفای کامل حریق میسر شود

نظرات بینندگان