arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۹

کره شمالی: در حال ساختن واکسن کرونا هستیم

طبق اعلام «کمیسیون علوم و فناوری» کره شمالی، این کشور در حال ساختن واکسن ویروس کرونا است و این واکسن در حال حاضر در مرحله آزمایش‌های بالینی قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طبق اعلام «کمیسیون علوم و فناوری» کره شمالی، این کشور در حال ساختن واکسن ویروس کرونا است و این واکسن در حال حاضر در مرحله آزمایش‌های بالینی قرار دارد.

به گزارش فارس، وبسایت «میرائه» وابسته به کمیسیون دولتی علوم و فناوری کره شمالی از تلاش‌های دانشمندان و محققان این کشور برای ساخت واکسن ویروس کرونا و آزمایش‌های بالینی این واکسن خبر داد.

به نوشته پایگاه «کوریا هرالد»، شورای تحقیقات علمی کره شمالی امروز شنبه اعلام کرد که پیونگ یانگ در حال ساختن یک واکسن برای مقابله با ویروس کرونا است.

طبق اطلاعات مندرج شده در وبسایت «میرائه» وابسته به کمیسیون دولتی علوم و فناوری کره شمالی، دانشمندان این کشور در حال حاضر در حال کار بر روی واکسن کرونا و انجام آزمایش‌های بالینی این واکسن هستند.

بنا بر گزارش‌ها، «آکادمی علوم پزشکی» کره شمالی در حال نظارت بر کار دانشمندان این کشور برای ساخت واکسن کرونا است.

اعلام تلاش کره شمالی برای ساختن واکسن ویروس کرونا در شرایطی انجام شده که اواسط ماه جاری «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی گفته بود که این کشور به طور کامل از ورود این ویروس جلوگیری کرده است.

طبق گزارش 13 تیرماه خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم علی‌رغم این در جلسه حزب کارگران این کشور هشدار داده بود که این موضوع نباید باعث ایجاد غرور بی‌جا و کاهش تلاش‌ها برای مبارزه با این ویروس شود.

نظرات بینندگان