arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۸۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۹

مشارکت بشار اسد و همسرش در انتخابات + تصاویر

بشار اسد رییس جمهوری سوریه و همسرش اسماء صبح امروز (یکشنبه) با حضور در یکی از مراکز اخذ رای در انتخابات پارلمانی این کشور مشارکت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشارکت بشار اسد و همسرش در انتخابات + تصاویربشار اسد رییس جمهوری سوریه و همسرش اسماء صبح امروز (یکشنبه) با حضور در یکی از مراکز اخذ رای در انتخابات پارلمانی این کشور مشارکت کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه ، سومین دوره انتخابات پارلمانی در سوریه بعد از اصلاح قانون اساسی این کشور از ساعت ۷ صبح یکشنبه به وقت سوریه ( ۸ و ۳۰ به وقت تهران) در ۱۴ استان و در ۷ هزار و ۴۰۰ مرکز اخذ رای برای انتخاب ۲۵۰ نماینده مجلس سوریه آغاز شد.

مشارکت بشار اسد و همسرش در انتخابات + تصاویر

در این دوره از انتخابات که تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت یک هزار و ۶۵۶ نامزد برای استان های مختلف حضور دارند و انتخابات مزبور به خاطر شیوع کرونا پس از دو بار تعویق امروز برگزار می شود. برگزاری انتخابات امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوه آن صورت می گیرد.

مشارکت بشار اسد و همسرش در انتخابات + تصاویر
مرحله اول قرار بود روز دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۱۳ آوریل ۲۰۲۰ ) برگزار شود که به دستور بشار اسد رییس جمهوری سوریه و به خاطر شیوع کرونا به ۳۱ اردیبهشت (بیستم ماه می ۲۰۲۰) موکول شد و بار دیگر به تعویق افتاد و در نهایت قرار شد روز یکشنبه ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده تاکنون ۴۹۶ نفر در سوریه مبتلا به کرونا شده که از این میزان ۲۵ نفر فوت شده و ۱۴۴ نفر نیز بهبود یافته اند.

‌بر اساس قوانین انتخاباتی سوریه هر یکی از اتباع این کشور که ۱۸ سال سن داشته باشد حق دارد نامزد این انتخابات باشد و طبق قانون شماره ۸ سال ۲۰۱۶، نیروهای ارتش عربی سوریه و پلیس نیز حق دارند خود را در این انتخابات نامزد کنند.

انتخابات در سوریه دارای روند خاصی است و برای برگزاری انتخابات مردم ۱۴ استان این کشور باید پیش از برگزاری آن با مراجعه به دفاتر مختارهای محله‌های خود برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند و در روز برگزاری نیز باید در همان حوزه‌ای که قبلا ثبت نام کرده‌اند، حضور یافته و رای خود را به صندوق بیندازند.

این خبر در حال تکمیل است...

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
5
6
همسر ایشان چرا حجاب ندارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
3
6
وقاحت این آدم هم در نوع خودش مثال زدنی است.
نظرات بینندگان