arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۳۰ تیر ۹۹

قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز سیر نزولی را نسبت به روز گذشته تجربه کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز سیر نزولی را نسبت به روز گذشته تجربه کردند.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۰۷۳,۳۰۰ (یک میلیون و هفتاد و سه هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۰ جولای ۲۰۲۰ - با کاهش ۵.۴ درصدی به ۱,۰۱۸,۳۰۰ (یک میلیون و هجده هزار و سیصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۱,۳۵۷,۸۰۰ (یک میلیون و سیصد و پنجاه و هفت هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۵.۳۹ درصدی داشته است.

 

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۵.۴۴ درصدی، از ۴,۶۴۹,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و چهل و نه هزار) تومان به ۴,۴۰۹,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و نه هزار) تومان رسید.

 

آخرین نرخ سکه بهار آزادی
امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل با کاهش روبرو شد، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و هشتصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۰ جولای ۲۰۲۰ - با کاهش ۲.۸۵ درصدی به ۱۰,۵۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
سکه در بازار امروز تهران، به ۱۱,۲۵۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۲۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۱۰,۹۵۸,۰۰۰ (ده میلیون و نهصد و پنجاه و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۳۹ درصدی داشته است.

نظرات بینندگان