arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۱۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۹

بازگشت سکه به کانال ۹میلیون تومان / دلار، قیمت طلا را هم پایین کشید

قیمت سکه طی دو‌ روز گذشته ۶۵۰هزارتومان کاهش یافت که مهم‌ترین دلیل این اتفاق، کاهش نرخ ارز بوده است. امروز در بازار آزاد تهران قیمت طلای ۱۸عیار به گرمی ۹۹۵هزارتومان، سکه طرح جدید ۱۰میلیون و ۶۹۰هزارتومان و طرح قدیم به ۹میلیون و ۹۵۰هزارتومان تومان کاهش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه و ۱۰۰ هزار تومانی هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به دیروز خبر داد و گفت: تعداد فروشنده ها در بازار بیشتر از خریداران است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: همزمان با کاهش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت طلا و سکه نیز در بازار داخلی کاهشی شده این درحالی است که قیمت جهانی طلا ثابت بوده است.

وی با بیان اینکه حباب سکه به 850 هزار تومان رسیده است، افزود: قیمت سکه بهارآزادی نسبت دیروز یکشنبه 600 هزار تومان کاهش یافته و هم اکنون به 10 میلیون و 720 هزار تومان رسیده است. ضمن اینکه هر گرم طلای 18 عیار نیز حدود 100 هزار تومان کاهش قیمت داشته و از یک میلیون و 100 هزار تومان به 989 هزار تومان رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا با تأکید براینکه علت اصلی کاهش قیمت طلا و سکه کاهش قیمت ارز است، تصریح کرد: هم اکنون در بازار تعداد فروشنده ها بیشتر از خریدارن است و معاملات با احتیاط انجام می شود.

وی درباره پیش بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده گفت: اگر همین مدیریت ارزی ادامه داشته باشد حداقل ثبات قیمتی را در بازار طلا و سکه خواهیم داشت.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 989 هزار تومان، قیمت دلار 22 هزار و 700 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون تومان و 720 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9 میلیون و 900 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5میلیون و 600 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3میلیون و 300 هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 800 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 989 هزار تومان، هرگرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 330 هزار تومان و هر مثقال طلا 4میلیون و 305 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1811 دلار معامله می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
13
تیتر تان را عوض کنید و بنویسید . دولت قیمت دلار را پایین آورد . چون خودش آن را بالا برد .‌ سیاست ضد مردمی دولت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
1
8
جمع کن انتخاب نامرد . همین شماها بودید تا دیروز برای این آدم تبلیغ می کردید الان هم دلار کشیدید 25 بعد 3 تومن کم شده بشکن می زنید . اللهم العن بی دینان
نظرات بینندگان