arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۱ مرداد ۹۹

بازار تهران امروز شاهد نوسان عمده قیمت هاست و سکه بهار آزادی هم افت قیمت را تجربه کرد و به ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و دویست هزار) تومان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازار تهران امروز شاهد نوسان عمده قیمت هاست و سکه بهار آزادی هم افت قیمت را تجربه کرد و به ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و دویست هزار) تومان رسید.

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلای ایران پایین آمد اما بازار ارز و سکه شاهد نوسان عمده قیمت ها هستند.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۱۸ (یک هزار و هشتصد و هجده ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۲۲ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۲.۲۵ درصدی به ۱,۸۶۰ (یک هزار و هشتصد و شصت ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۹۶۵,۹۰۰ (نهصد و شصت و پنج هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۲۲ جولای ۲۰۲۰ - با کاهش ۱.۶۷ درصدی به ۹۵۰,۰۰۰ (نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۱.۵۳ درصدی، از ۴,۱۷۸,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و هفتاد و هشت هزار) تومان به ۴,۱۱۵,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و پانزده هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
امروز قیمت سکه بهار آزادی در بازار تهران به ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۳.۱۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۱۰,۳۲۸,۰۰۰ (ده میلیون و سیصد و بیست و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

قیمت نیم سکه امروز
در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل بدون تغییر، ۵,۱۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

نظرات بینندگان