arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

سه نفر در کازرون با سلاح گرم کشته شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در استان فارس گفت: ضارب یا ضاربانی با استفاده از سلاح گرم سه نفر را در این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در استان فارس گفت: ضارب یا ضاربانی با استفاده از سلاح گرم سه نفر را در این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

سرهنگ "محمد عبادی نژاد" چهارشنبه اول مرداد با اشاره به اینکه پلیس از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به موضوع پی برده است، گفت: ماموران انتظامی بعد از حضور در محل حادثه تایید کردند که ۳ نفر توسط اسلحه ساچمه زنی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بر اثر شدت جراحت های وارده فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه سرقتی از محل وقوع حادثه انجام نشده و طلا و خودروی سواری مقتولان در محل مشاهده شده است، گفت: تحقیقات اولیه پلیس نشان می دهد که انگیزه ضارب یا ضاربان سرقت نبوده و با توجه به سرنخ های به دست آمده، دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار قرار دارد.

عبادی‌نژاد افزود: خرداد امسال نیز ۳ نفر در یک مغازه تعویض روغنی در این شهرستان جان خود را از دست دادند که فوت آن ها هیچ ارتباطی به این پرونده نداشته و پس از تحقیقات تکمیلی پلیس و بنا به اعلام پزشکی قانونی، علت مرگ آنان مسمومیت و خفگی ناشی از استنشاق گاز منو اکسید کربن اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون وقوع این دو حادثه توجهی نکرده و اخبار صحیح و موثق را از منابع رسمی و مرکز اطلاع رسانی پلیس دریافت کنند، تأکید کرد: پلیس با انتشار دهندگان شایعات بی اساس و کسانی که بخواهند امنیت جامعه را مختل سازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان