arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

پومپئو: ایران و چین ممکن است بخواهند در انتخابات آمریکا دخالت کنند / تمامی بخش‌های دولت آمریکا به خاطر این موضوع در وضعیت هشدار است

وزیر خارجه آمریکا طی سخنانی، ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات ایالات متحده متهم کرد. پومپئو افزود که تمامی بخش‌های دولت آمریکا در خصوص تلاش‌ها برای تاثیرگذاری بر روند رای‌گیری، اختلال در فعالیت ماشین‌های رای‌گیری از طریق فعالیت‌های سایبری یا اطلاعات نادرست علیه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، در وضعیت هشدار هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا به نقل از واشنگتن‌تایمز نوشت: «مایک پومپئو » وزیر خارجه آمریکا طی سخنانی بی‌اساس، ایران را به تلاش برای دخالت در انتخابات ایالات متحده متهم کرد.

وی گفت که اطمینان دارد انتخابات پیش روی آمریکا فارغ از هرگونه دخالت خارجی توسط کشورهایی مانند چین، روسیه ایران برگزار می‌شود.

وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: «در حال حاضر، ۱۰۰ روز با انتخابات ماه نوامبر فاصله داریم. بازیگران بد از ایران و چین ممکن است بخواهند فعالیت‌هایی برای دخالت در انتخابات انجام دهند».

پومپئو افزود که تمامی بخش‌های دولت آمریکا در خصوص تلاش‌ها برای تاثیرگذاری بر روند رای‌گیری، اختلال در فعالیت ماشین‌های رای‌گیری از طریق فعالیت‌های سایبری یا اطلاعات نادرست علیه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، در وضعیت هشدار هستند.

نظرات بینندگان