arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

تصویربرداری قسمت هفتم «ماموریت غیرممکن» در نروژ

عوامل تولید مجموعه سینمایی «ماموریت غیرممکن» نروژ را به عنوان لوکیشن تصویربرداری قسمت هفتم این مجموعه انتخاب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عوامل تولید مجموعه سینمایی «ماموریت غیرممکن» نروژ را به عنوان لوکیشن تصویربرداری قسمت هفتم این مجموعه انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ددلاین، نظر به آن که یکی از به یادماندنی‌ترین صحنه‌های ماموریت غیرممکن ۶: فال اوت در نروژ فیلمبرداری شد، تام کروز هنرپیشه نقش اصلی این مجموعه سینمایی اوایل هفته جاری درباره آغاز تصویربرداری قسمت جدید این مجموعه در نروژ با عابد رجا (Abid Raja) وزیر فرهنگ این کشور گفت‌وگو کرد. وزیر فرهنگ نروژ با انتشار بخشی کوتاهی از این گفت‌وگو در توئیتی نوشت امیدوار است بتواند کروز و ماموریت غیرممکن را به این کشور بازگرداند.

رجا در گفت‌وگو با وبسایت محلی وی‌جی/ VG اعلام کرد در صورت موافقت دولت نروژ، تصویربرداری قسمت هفتم مجموعه ماموریت غیرممکن پاییز امسال در شمال غرب این کشور آغاز می‌شود، منطقه‌ای که به آبدره‌ها، کوه‌ها، آبشارها و خط ساحلی تماشایی شناخته می‌شود. وی همچنین پیشنهاد داد قسمت هشتم این مجموعه که تولید آن قرار بود بلافاصله پس از اتمام قسمت هفتم کلید بخورد نیز در همین کشور تصویربرداری شود.

این مقام نروژی در بخش دیگری از اظهارات خود با اذعان به آن که محدودیت‌های کرونایی می‌تواند برای این پروژه چالش‌برانگیز باشد، گفت:

با توجه به شیوع کرونا در زمان حاضر نمی‌توان به راحتی گذشته وارد نروژ شد. باید در جلسه هیئت دولت در این باره صحبت کرد و قبل از صدور جواز برای فیلمبرداری در نروژ، آئین‌نامه‌ای در این باره تنظیم کنیم. ما از مقررات و محدودیت‌های کرونایی تبعیت خواهیم کرد. دولت را در جریان گفت‌وگوی خود با کروز قرار می‌دهم.

با توجه به محدودیت‌های کرونایی موجود، مسافران خارج از اتحادیه اروپا از جمله شهروندان آمریکایی که به خاک نروژ وارد می‌شوند باید به مدت ۱۰ روز در قرنطینه بمانند. البته هنرپیشه ۵۸ ساله نقش اصلی مجموعه ماموریت غیرممکن چند هفته اخیر را در انگلیس گذرانده و بیشتر تیم تولید ماموریت غیرممکن نیز ساکن این کشور هستند بنابراین احتمالا در سفر به نروژ به مشکل خاصی برنخواهند خورد.

مجموعه سینمایی ماموریت غیرممکن داستان ماجراجویی‌های یک مامور مخفی به نام ایتان هانت را روایت می‌کند و تاکنون موفقیت قابل توجهی را در گیشه‌های سینمای جهان بدست آورده است.

بحران شیوع کرونا اکران قسمت هفتم از این مجموعه را که قرار بود ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) روی پرده برود چهار ماه به تاخیر انداخته و به ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) موکول کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان