arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

رشد خیره کننده محصولات هوشمند بهداشتی تا سال ۲۰۲۳

بر اساس پژوهش‌هایی که اخیرا در حوزه بهداشت و درمان و محصولات هوشمند این حوزه انجام شده است، پیش بینی می‌شود این بازار تا سال ۲۰۲۳ به نرخ سود ۵۷ میلیارد دلاری برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس پژوهش‌هایی که اخیرا در حوزه بهداشت و درمان و محصولات هوشمند این حوزه انجام شده است، پیش بینی می‌شود این بازار تا سال ۲۰۲۳ به نرخ سود ۵۷ میلیارد دلاری برسد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، انتظار می‌رود که بازار محصولات مراقبت‌های بهداشتی هوشمند تا سال ۲۰۲۳ بیش از ۵۷ میلیارد دلار رشد کند و این یعنی یک بازار پر سود. شاید همین سود قابل توجه پاسخی برای این پرسش باشد که چرا بسیاری از شرکت‌های دارو و درمان بر حوزه محصولات هوشمند متمرکز شده اند.


بیشتر بدانید:

محصولات هوشمند
دستگاه‌های سلامتی مبتنی بر سیستم‌های هوشمند شامل توابع مختلفی از قبیل: کنترل سلامتی و سنجش آن است. بسیاری از دستگاه‌های سنجشگر سلامتی مخصوص بیمارستان‌ها هستند و برخی نیز کاربرد‌های خانگی دارند و به عنوان گجت‌های سلامتی خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.


در تقسیم بندی محصولات بهداشت و درمان، دستگاه‌های سنجشگر ضربن قلب، سنجشگر فشار خون و سیستم‌های مدیریت هوشمند سلامتی مانند دستیند‌های سلامتی و مواردی مشابه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. بازار محصولات مراقبت‌های بهداشتی هوشمند در مناطقی مانند آمریکای شمالی، اروپا، اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا بیشتر مورد توجهند. کشور‌هایی مانند ایالات متحده، کانادا، آلمان، چین، ژاپن، هند و برزیل بیشترین مخاطبان دستگاه‌های سلامتی هوشمند محسوب می‌شوند.

گجت
بررسی داده‌های این حوزه نشان می‌دهد که روند رشد استفاده از محصولات هوشمند از سال ۲۰۱۳ افزایش چشمگیری داشته و این روند با توجه به همه گیری کرونا رو به افزایش است و بسیاری از افراد مایلند از گجت‌های سلامتی در خانه استفاده کنند.

نظرات بینندگان