arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۹

ترس پلیس فدرال آمریکا از نشر اطلاعات شخصی‌ نیروهای پلیس در اینترنت

«مارک مورگان»، کمیسر اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا گفته مأموران پلیس فدرال در جریان ناآرامی‌های پورتلند از ترس اینکه اطلاعات شخصی آنان در سطح اینترنت نشر داده شود از زدن اتیکت نامشان خودداری می‌کنند. کمیسر اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا همچنین درباره مسئله پخش شدن اطلاعات این مأموران در اینترنت گفت: «این مسئله دیگری است که کاملاً منزجر کننده است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمیسر اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا گفته مأموران پلیس فدرال در جریان ناآرامی‌های پورتلند اتیکت نامشان را نمی‌زنند تا اطلاعات شخصی‌شان در اینترنت نشر داده نشود.

به گزارش فارس، «مارک مورگان»، کمیسر اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا گفته مأموران پلیس فدرال در جریان ناآرامی‌های پورتلند از ترس اینکه اطلاعات شخصی آنان در سطح اینترنت نشر داده شود از زدن اتیکت نامشان خودداری می‌کنند.

به نوشته وبگاه «نیوزویک»، مورگان در یک کنفرانس خبری روز سه‌شنبه، با رد این موضوع که مأموران پلیس فدرال، تظاهرات کنندگان در شهر پورتلند را بدون نشان دادن هویت خود به عنوان پلیس دستگیر می‌کنند، گفت:‌ «تمام مأموران، نوعی نشان را به تن می‌زنند که نشان دهند متعلق به پلیس فدرال هستند.»

مورگان همچنین گفت لباس فرم این مأموران باید کلمه پلیس را به عنوان مبنای اولیه شناسایی خود روی سینه‌ داشته باشند.

وی در ادامه افزود: «بسیاری از مأموران از ترس اینکه اطلاعات شخصی آنان در سطح اینترنت نشر داده شود، اتیکت‌های نام خود را نمی‌زنند.»

به گفته او،‌ این در حالی است که اطلاعات برخی از این مأموران قبلاً در اینترنت پخش شده است.

کمیسر اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا همچنین درباره مسئله پخش شدن اطلاعات این مأموران در اینترنت گفت: «این مسئله دیگری است که کاملاً منزجر کننده است.»

وی افزود افرادی که این اطلاعات را در اینترنت پخش می‌کنند نه تنها زندگی این نیرو‌ها، که زندگی خانواده‌هایشان را نیز به خطر می‌اندازند؛ زیرا آنها اطلاعات خانه‌های این مأموران را منتشر می‌کنند و به افراد دیگر [تلویحاً] می‌گویند که به خانه‌هایشان بروند.

هفته‌نامه آمریکایی «نیشن» اخیراً در گزارشی از «جنگ مخفی» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با معترضان در شهر پورتلند خبر داده و نوشته بود پلیس‌های فدرال از چند روز پیش با استفاده از خودروهایی که آرم پلیس ندارند در شهر گشت‌زنی کرده و معترضان را دستگیر می‌کنند.

روایت‌های افراد و ویدئوهای منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که مأموران پلیس بعد از حرکت با خودرو به سمت معترضان بدون هیچ توضیحی آنها را دستگیر می‌کنند.

نظرات بینندگان