arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۹۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹

مهاجمان به کادر درمانی اهر بازداشت شدند

فرمانده نیروی انتظامی اهر گفت: مهاجمان به کادر درمانی بیمارستان باقرالعلوم (ع) این شهرستان دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی انتظامی اهر گفت: مهاجمان به کادر درمانی بیمارستان باقرالعلوم (ع) این شهرستان دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت هستند.

سرهنگ قدرت آقاپور روز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عصر روز گذشته یکی از روستائیان با چند نفر همراه برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان مزبور مراجعه و به دلایل نامعلوم با کادر درمانی درگیر می شوند که بلافاصله توسط عوامل نیروی انتظامی در محل بیمارستان دستگیر و برابر دستور قضایی در حال حاضر در بازداشت هستند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده سابقه اراذل و اوباشی نداشته و از اهالی یکی از روستاهای اطراف شهرستان اهر هستند.

آقاپور افزود: در حال حاضر پلیس در حال انجام تحقیقات لازم در خصوص موضوع بوده و نتیجه پس از بررسی فیلم دوربین های مداربسته بیمارستان به اطلاع عموم خواهد رسید.

۴ نفر از مراجعه کنندگان به بیمارستان باقر العلوم اهر بنا به دلایلی نامعلوم به وسیله میله های آهنی پنج نفر از کادر درمانی، پرستاران و نگهبانان این مرکز درمانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و برای ساعاتی مانع از ارایه خدمات در این مرکز شدند.

در این حادثه خساراتی نیز به تجهیزات و وسایل پزشکی و درمانی بیمارستان وارد شده است.

شهرستان اهر با جمعیت ۱۵۰ هزار نفر در فاصله ۱۱۰ کیلومتر شرق تبریز واقع است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
1
3
رفتار کادر درمان با آدم اکثر مثل رفتار با یه مشت ... کم پول میگیرن و اذیت می کنن و حالیش هم نمیشه که فرد مریض خودش و اطرافیانش حوصله مدارا کردن ندارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
1
3
ببینید مشکل از کجا بوده. نه سریع ملت را دستکیرکنید. اصلا نه تو اداره ای نه بیمارستانی کسی جوابگو نیست. Lملت هم از این اوضاع اقتصادی و کرونا یی. اعصابشان خراب است. و کسی هم پاسخگویان نیست و حی ملت را دنبال نخود سیاه و سفید می دانند. نظارت که اصلا نیست. باز خواست کارمندان هم که اصلا نیست. اصلا کسی تو ادارات به بهانه کرونا یافت نمی شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
خجالت بکش بعداً ادعای روشن فکری نکن اگه هر اشتباهی هم کرده باشن حق تعرض ندارند میتونن قانونن شکایت کنن و قانون پیگیری می‌کنه
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
3
من یه روز بیماربودم.شب رفتم دکتر یه نفر نیومد بالاسرم ببینه چه حالی دارم.سرم رو خودم درآوردم.تسویه کردم رفتم.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
2
مطمئنا این روستاییان دیوانه و یاغی نبودن که از راه نرسیده بخوان به کادر درمان حمله کنن حتما پذیرش و پرسنل رفتار ناشایست داشتن که اونها هم مجبور شدن درگیری ایجاد کنن، با احترام به کادر درمانی که واقعا از جان مایه میذارن و سزاوار احترام مضاعف هستن مخصوصا تو شرایط فعلی کرونایی، پیدا میشن افرادی که باعث تنش میشن و با عدم پذیرش بیمار و جواب سربالا دادن به مراجعین مخصوصا اگه طرف آشنا و رابطه ای نداشته باشه موجب دردسر میشن ، و جالبه که هیچوقت هم محکوم نمیشن که بهشون بگن طرز رفتار شما با بیمار و همراهش درست نبوده، البته ازین جهت میگم که برای خود من اتفاق افتاده و برخورد مناسبی نداشتن، چون برای پرسنل بیمارستان این چیزها عادی شده و هرروز با انواع افراد مریض (چه حاد و چه ساده) روبرو هستن انتظار دارم همراه بیمار هم برایش عادی باشه که چنین چیزی مشکله، باز هم از پرسنل خوب و زحمتکش ممنونم و دستبوس شان هستم، معمولا رفتار یکی دو نفر باعث بدنامی کل مجموعه میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
2
ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات مدافعین سلامت. و تقبیح عمل مهاجمین ذکر نکته ای را لازم می دانم
بعضا بیمار یا همراهان بیمار بعضا با بی اعتنایی کادر درمان مواجه می شوند واز کوره در می روند بی شک انان افراد شروری نبودند
نظرات بینندگان