arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۹۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹

واکنش ظریف به مزاحمت جنگنده‌های آمریکایی: قانون‌شکنان باید قبل از فاجعه، متوقف شوند

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تعرض جنگنده های آمریکایی نوشت: آمریکا به صورت غیرقانونی سرزمین یک کشور دیگر را اشغال می‌کند و سپس به پرواز مسافربری برنامه‌ریزی شده، تعرض می‌کند؛ قانون‌شکنان باید قبل از فاجعه، متوقف شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ایجاد مزاحمت جنگنده های امریکایی برای هواپیمای مسافربری ماهان خواهان متوقف کردن قانون شکنان قبل از بروز فاجعه شد.

به گزارش انتخاب، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه ی کاربری اش در توئیتر نوشت: آمریکا به صورت غیرقانونی سرزمین یک کشور دیگر را اشغال می‌کند و سپس به پرواز مسافربری برنامه‌ریزی شده، تعرض می‌کند - جان مسافران غیرنظامی بی‌گناه آن را به خطر می‌اندازد - به بهانه اینکه از نیروهای اشغالگر خود حفاظت کند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: قانون‌شکنان باید قبل از فاجعه، متوقف شوند.

شامگاه پنجشنبه پرواز ۱۱۵۲ هواپیمایی ماهان از تهران به بیروت به دلیل حرکت خطرناک و تهدیدآمیز یک یا چند جنگنده ناشناس با مشکل مواجه شد و برخی مسافران این پرواز به دلیل رفتار خارج از قانون این جنگنده ها آسیب دیدند. مسئولان آمریکایی تایید کردند که جنگنده ای که در مسیر پرواز هواپیمای ماهان از تهران به لبنان ایجاد مزاحمت کرده بود، آمریکایی بوده است.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
1
0
کار آمریکا اشتباه بود ولی......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
2
4
خطای انسانی بوده بابا گیر ندید
محمد
|
Canada
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
2
2
دکتر ظریف ماموریت شما برای ساختن ایران زمین تازه از حالا شروع شده است! دوران سازندگی حاج آقای علی اکبر هاشمی رفسنجانی تازه پس از انتخابات آمریکا و به روی کار آمدن جو بیدن در آمریکا آغاز خواهد شد. جنگ روانی بازی های دولت ترامپ تمام شدنی است پس فقط از مجاری قانونی و بین المللی به دنبال مجازات ایشان باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
2
2
از لحاظ هوانوردی هیچ واقعه عجیبی اتفاق نیافتاده .....
نظرات بینندگان