arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۹

معاون وزیر بهداشت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد / مردم ‌به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند‌ / در یک ماه اخیر افزایش ۳۰۰ درصدی موارد بستری‌شدگان را شاهد بودیم که بسیار خطرناک است

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌گفت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد و از مردم درخواست می‌خواهیم به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند. وی افزود: خراسان رضوی جزو استان‌های قرمز کرونا در کشور است و در یک ماه اخیر افزایش 300 درصدی موارد بستری‌شدگان را شاهد بودیم که بسیار خطرناک است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌گفت: مشهد در وضعیت بحران ابتلا به کرونا قرار دارد و از مردم درخواست می‌خواهیم به هیچ عنوان به این شهر سفر نکنند.

به گزارش تسنیم، ایرج حریرچی امشب در حاشیه سفر به مشهد اظهار داشت: خراسان رضوی جزو استان‌های قرمز کرونا در کشور است و در یک ماه اخیر افزایش 300 درصدی موارد بستری‌شدگان را شاهد بودیم که بسیار خطرناک است.

معاون کل وزیر بهداشت افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده نماینده ویژه وزیر بهداشت و پنج تن از مدیران ارشد وزارت بهداشت در مشهد مستقر خواهند شد.

حریرچی تاکید کرد: 20 درصد ابتلاهای جدید مربوط به مسافران است و اکیدا درخواست داریم مردم به مشهد سفر نکنند و در عید قربان نیز از قربانی کردن پرهیز و به جای گوشت جیره خشک توزیع کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
0
0
شش ماه است که مشهد در وضعیت قرمز قرار داره و شش ماه است که علم الهدی کوتاه نمیاد
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
قابل توجه میر باقری به اصطلاح خبره
نظرات بینندگان