arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹

تأمین اجتماعی: اولویت بستری بیماران کرونایی با بیمارستان‌های دانشگاهی است

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولویت بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاهی است. وی اظهار داشت: در حال حاضر سه بیمارستان سازمان تامین اجتماعی همچون میلاد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را پذیرش می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولویت بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاهی است.

به گزارش ایرنا، مرتضی لطفی روز شنبه در رابطه با مراکز درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر سه بیمارستان سازمان تامین اجتماعی همچون میلاد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را پذیرش می‌کنند.

وی افزود: در استان گیلان نیز بیمارستان امام رضا (ع)، در استان قم بیمارستان تامین اجتماعی و به طور کل در دیگر استان‌ها با وضعیت قرمز نیز مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

لطفی ادامه داد: در برخی از استان‌ها نظیر یزد هم علی‌رغم عدم شدت شیوع ویروس کرونا در مراکز درمان تامین اجتماعی، بیمارستان‌های سازمان در بخش اورژانس (به صورت سرپایی) بیماران را معاینه و درمان می‌کنند.

به گفته عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، همچنین یک بخش مجزا به معالجه و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص می‌یابد.

لطفی تاکید کرد: اکنون نزدیک به ۲۸ هزار نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمان تامین اجتماعی بستری شده‌اند و هزار و ۳۵۰ نفر نیز در حال حاضر بستری‌اند؛ که هشت درصد از مجموع فوت‌شدگان ناشی از این بیماری هم به مراکز درمان تامین اجتماعی است.

نظرات بینندگان