arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹

عراق خود را برای دور بعدی مذاکره با آمریکا آماده می کند

یکی از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از آماده شدن این کشور برای شروع دور دوم از مذاکرات بین بغداد_واشنگتن خبر داد. دور اول مذاکرات میان بغداد _واشنگتن ماه گذشته به صورت ویدئو کنفرانسی و بسته در حالی برگزار شد که مقامات و ملت عراق بر ضرورت عقب نشینی کامل آمریکایی ها از عراق تأکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از آماده شدن این کشور برای شروع دور دوم از مذاکرات بین بغداد_واشنگتن خبر داد.

به گزارش شفقنا ، سعران الاعاجیبی در گفت وگو با المعلومه بیان کرد، دولت عراق در حال آماده کردن مقدمات برپایی دور دوم مذاکرات میان عراق و واشنگتن به منظور ترسیم مرز روابط اقتصادی و سیاسی با آمریکا است.

وی ادامه داد، پارلمان از طرف مذاکره کننده عراقی خواست تا از فرصت استفاده کرده و به نفع عراق و حاکمیت آن گام بردارد چرا که ملت عراق آن اندازه که نیازمند شرکت های سرمایه گذاری در بخشهای صنعت، بهداشت و ساختمان است نیازمند حضور نیروهای آمریکایی در این کشور نیست.

دور اول مذاکرات میان بغداد _واشنگتن ماه گذشته به صورت ویدئو کنفرانسی و بسته در حالی برگزار شد که مقامات و ملت عراق بر ضرورت عقب نشینی کامل آمریکایی ها از عراق تأکید کردند.

نظرات بینندگان