arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

6 فاکتور اساسی در ساخت استراتژی سئو سایت

سئو قصد دارد تکنیک هایی را روی وبسایت شما پیاده سازی کند تا کاربران بتوانند راحت تر شما را بیابند. البته که نیاز، ممکن است به هر طریقی رفع شود، اما چه قدر جالب تر است که کاربران نیاز خود به یک محصول خاص یا خدمات خاص را با انتخاب شما برطرف کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

6 فاکتور اساسی در ساخت استراتژی سئو سایت

استراتژی سئو سایت یک فرآیند بسیار پیچیده با قسمت های مختلف است. ساخت استراتژی در هر کاری، سخت است. چون اگر به طور صحیح برنامه ریزی نشود، شما را ممکن است دچار مشکل کند. البته که اگر به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شود، به طرز شگفت انگیزی بر روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد.

سئو قصد دارد تکنیک هایی را روی وبسایت شما پیاده سازی کند تا کاربران بتوانند راحت تر شما را بیابند. البته که نیاز، ممکن است به هر طریقی رفع شود، اما چه قدر جالب تر است که کاربران نیاز خود به یک محصول خاص یا خدمات خاص را با انتخاب شما برطرف کنند. سایت هایی مانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و ... هر یک کاربران خود را نیازمند خود کردند. به عنوان مثال کاربرانی که در بهینه سازی سئو خود مشکل داشته باشند، به نیوسئو بهتر است وبسایت های دیگر اعتماد خواهند کرد. ما فاکتورهایی را برای شما شرح می دهیم تا شما با استفاده آن ها، در بین رقبا برای کاربران، کاربردی تر به نظر برسید. این مولفه ها در آموزش سئو نیز مورد اهمیت قرار گرفته است.

تحلیل و بررسی همه جانبه وبسایت

وبسایت شما قبل از هر به طور کامل باید بررسی شود. اگر تازه وب سایت برای خود راه اندازی کرده اید که هیچ، شاید سالهاست که وب سایت داشته و می خواهید دستی به سر و روی آن بکشید. حال باید تحلیل هایی در زمینه بهینه سازی سئو سایت انجام دهید. این تحلیل ها نشان خواهد داد که وبسایت شما نیازمند چه چیزی است، چقدر طول می کشد که شما در حوزه خود از رقیبان سبقت بگیرید.

برای این کار ما پیشنهاد ما قرار ملاقات با یک مشاوره سئو است. شرکت های بهینه سازی وبسایت در این زمینه فعالیت زیادی داشته و تحلیل کاملی را در این زمینه به شما ارائه خواهند داد.

6 فاکتور اساسی در ساخت استراتژی سئو سایت

انتخاب اصول کلمه کلیدی اصلی وبسایت

یکی از مولفه هایی که در ساخت استراتژی سئو سایت باید تعیین شود، کلمه کلیدی اصلی و به دنبال آن کلمه کلیدی دیگر صفحات است. شما ممکن است سایتتان صفحات زیادی داشته باشد. در شروع باید کلمه کلیدی اصلی مشخص کنید، سپس بر اساس آن، زیرمجموعه های کلمه کلیدی اصلی را برای دیگر صفحات مشخص کنید. انتخاب کلمات کلیدی، تکنیک های خاص خود را دارد. اما مهم ترین اصل برای انتخاب کلمه کلیدی، در نظر داشتن نیاز کاربر می باشد. این نکته اساسی همیشه در آموزش سئو به دانشجویان شرح داده می شود.

تولید محتوای ارزشمند بر پایه اصول سئو

به نظر بنده بهتر است که یکی از موضوعات زیر را برای تولید محتوا بر پایه اصول سئو و با کیفیت مناسب انتخاب کنید:

  1. آموزش استفاده از یک محصول یا ارائه یک ترفند برای آن.
  2. اگر خدماتی را می فروشید، آموزش قسمتی از خدمات خود را در قالب محتوا، تولید کنید.
  3. سوال کاربران خود را پیدا کنید و پاسخ آن را در قالب یک محتوا ایجاد کنید.
  4. اگر متوجه بعضی از مشکلات رایج در بکارگیری خدمات یا محصولاتتان شده اید، راه حل را در قالب یک محتوا ایجاد کنید.
  5. نقد و بررسی یا حتی مقایسه محصول یا خدمات خود را در قالب محتوا تولید کنید.

این 5 تا اساسی ترین نکاتی است که برخی از وب سایت ها با در بکارگیری آن ها، هم اکنون رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل را از آن خود کرده اند.

مسئله ریسپانسیو بودن صفحات سایت

امروزه تعداد افرادی که با موبایل در گوگل به جستجو و وب گردی می پردازند، افزایش زیادی داشته است. برای گوگل و کاربران اصلا جالب نیست که در بارگزاری وب سایت در مرورگر موبایل دچار مشکل شوند. اگر شما نیز باشید، اولین عکس العملتان خروج سریع از سایت می باشد. پس این موضوع را هیچ گاه فراموش نکنید. ریسپانسیو بودن وبسایت یکی از مولفه اساسی در بهینه سازی سورس سایت می باشد که اهمیت زیادی دارد.

6 فاکتور اساسی در ساخت استراتژی سئو سایت

توجه به لینک سازی داخلی و خارجی

لینک سازی داخلی تکنیک های خاص خود را دارد. لینک سازی خارجی نیز به همین صورت نکاتی داشته که در یک پاراگراف قابل شرح نیست. اولین نکته برای لینک سازی داخلی، این است که حد الامکان، از تمام صفحات خود به صفحه هدف لینک دهید تا ربات گوگل آن را بیشتر مورد توجه قرار داده و زود به زود کراول کند. در ای حالت، صفحه ای که برای شما اهمیت بیشتری داشته، سریع تر به لینک یک نتایج گوگل می رسد. آموزش سئو در رابطه با لینک سازی داخلی و خارجی سردرگم نشدن کاربر را از همه چیز مهم تر می دانند.

دریافت گواهی نامه ssl برای امنیت سایبری

امنیت مسئله مهمی است که این روزها کاربران و مردم هزینه های زیادی را برای آن خرج می کنند. همان طور که شما به مکانی که در آن احساس امنیت نکنید، وارد نخواهید شد، کاربران اینترنتی نیز همین برخورد را داشته.

کافی است در این زمینه کمی اطلاعات داشته و علامت نا امن بودن که در مرورگر نمایش داده می شود، را ببینند. در این صورت کاربران تمایلی به استفاده از وب سایتهای ناامن نخواهند داشت.

این فاکتورها که در آموزش سئو آموزش داده می شود، برای ساخت یک استراتژی اساسی سئو، کاربردی است. اساتید سئو که در کار مشاوره سئو و تحلیل سایت می باشند، این 6 فاکتور مهم  از دیگر فاکتورهای اثرگذارتر می دانند. اما در کل ساخت استراتژی سئو امروزه برای کسب و کارها بسیار کاربردی است و می تواند جریان درآمدی آن ها را دچار تغییر شگفت انگیزی کند.

نظرات بینندگان