arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

نتانیاهو: لبنان و حزب‌الله در قبال هرگونه حمله علیه اسرائیل مسئول خواهند بود/ آنچه در مرز با لبنان جریان دارد، حادثه امنیتی ساده‌ای نیست

نخست‌وزیر اسرائیل در اظهار‌نظری مدعی شده که کشور لبنان و جنبش حزب‌الله در قبال هر‌گونه حمله علیه اسرائیل مسئول خواهند بود و رژیم وی برای هر سناریویی آماده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهار‌نظری مدعی شده که کشور لبنان و جنبش حزب‌الله در قبال هر‌گونه حمله علیه اسرائیل مسئول خواهند بود و رژیم وی برای هر سناریویی آماده است.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به لفاظی علیه کشور لبنان و حزب‌الله پرداخت.

نتانیاهو مدعی شده: «لبنان و حزب‌الله در قبال هرگونه حمله علیه اسرائیل مسئول خواهند بود. ما برای هر سناریویی آماده می‌شویم.»

اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح شده که وی روز گذشته نیز در جلسه هفتگی کابینه خود مدعی شده بود لبنان و سوریه مسئول هر حمله‌ای هستند که از خاک آن‌ها علیه اسرائیل اجرا شود.

وی گفت: «نمی‌توانیم امنیتمان را تضعیف کنیم و امنیت شهروندانمان را به خطر بیندازیم. نمی‌توانیم اجازه دهیم نیروهایمان متحمل ضربه شوند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد این رژیم سیاست مداومی را دنبال می‌کند که اجازه نمی‌دهد ایران در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی حضور نظامی داشته باشد.

نظرات بینندگان