arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

مبادله پول نقد در اردبیل ممنوع شد

استاندار اردبیل با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: هرگونه انتقال و مبادله پول نقد در استان اردبیل ممنوع است تا با این کار از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود. اکبر بهنامجو مرداد در جلسه ستاد کرونای استان اردبیل اظهار کرد: تمام مبادلات نقدی باید از طریق سیستم بانکی و نظام الکرونیک انجام شود تا با این شیوه از مبادله پول نقد جلوگیری شده و سلامت مردم حفظ شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار اردبیل با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: هرگونه انتقال و مبادله پول نقد در استان اردبیل ممنوع است تا با این کار از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، اکبر بهنامجو مرداد در جلسه ستاد کرونای استان اردبیل اظهار کرد: تمام مبادلات نقدی باید از طریق سیستم بانکی و نظام الکرونیک انجام شود تا با این شیوه از مبادله پول نقد جلوگیری شده و سلامت مردم حفظ شود.

وی از مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌های ارائه کننده خدمات خواست؛ تجهیزات مناسب در ارائه خدمات الکترونیکی بدون پول نقد را راه‌اندازی کنند تا با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات جدید جلوی نقل و انتقال پول نقد گرفته شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظفند از نامه‌نگاری کاغذی پرهیز کرده و از طریق شبکه دولت خدمات خود را به مردم ارائه کنند و در کنار آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

بهنامجو ادامه داد: با توجه به وضعیت حاد و قرمز در شهر اردبیل فعالیت پاساژها و اماکن تجاری سرپوشیده با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و به هیچ وجه همشهریان در مراجعه به این مکان‌ها نباید بدون ماسک باشند.

وی بیان کرد: ضوابط و مقررات لازم با محوریت حفظ پروتکل‌های بهداشتی برای ارائه خدمات عمومی ابلاغ شده و انتظار می‌رود موسسات و مجموعه‌های آموزشی بتوانند این موازین را رعایت کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در شهر اردبیل فعالیت تالارها، آرایشگاه‌ها و مجموعه‌های پرتجمع و همچنین سالن‌های ورزشی تا عادی شدن شرایط در این شهر ممنوع است و مجتمع‌های بین راهی حق فعالیت در این مدت را نخواهند داشت.

بهنامجو به نزدیکی ماه محرم و شروع عزاداری‌ها در دارالارشاد پایتخت حسینیت اشاره کرد و گفت: عزاداری‌ها باید در فضای باز و با تجمع کمتر انجام شود که به زودی دستورالعمل‌های ستاد کرونا به هیئت امنای مساجد و مراکز مذهبی ابلاغ خواهد شد.

نظرات بینندگان