arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹

تعطیلی ۱۰۰ باشگاه بدنسازی در مشهد

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: از حدود ۸۰۰ باشگاه پرورش اندام و بدنسازی در مشهد حدود ۱۰۰ باشگاه به دلیل شیوع کرونا در معرض تعطیلی قرار گرفته و فعالیتی ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: از حدود ۸۰۰ باشگاه پرورش اندام و بدنسازی در مشهد حدود ۱۰۰ باشگاه به دلیل شیوع کرونا در معرض تعطیلی قرار گرفته و فعالیتی ندارند.

مهدی سلاطین روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مالکان این تعداد باشگاه بدنسازی و پرورش اندام با توجه به اجاره بهای سنگین حدود ۲۰۰ میلیون ریالی در برخی مناطق، تمایلی به ادامه فعالیت نداشته و درصدد واگذاری مجوز فعالیت خود هستند.

وی ادامه داد: مشهد هزار و ۴۰۰ مکان ورزشی دولتی و خصوصی دارد که فعالیت‌های بدنسازی و پرورش اندام در ۸۰۰ باشگاه از این تعداد انجام می‌شود و بیشترین فعالیت‌های ورزشی را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: از روز گذشته که به خاطر شیوع دوباره ویروس کرونا فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی در اماکن سرپوشیده مشهد ممنوع شد، ۸۰۰ باشگاه بدنسازی یاد شده نیز تعطیل شده‌اند این در حالی است که با اجرای گشت‌های منظم و فشرده با متخلفان در حوزه سلامت به شدت برخورد داشته‌ایم و از طرف دیگر نظارتها نشان می‌دهد علاوه بر اینکه ۸۰ درصد باشگاه‌های بدنسازی دستورالعملهای بهداشتی را رعایت می‌کنند، این اماکن با ورزشکاران کمتری نسبت به گذشته فعالیت دارند.

وی از آغاز رایزنی برای انعکاس مشکلات باشگاههای پرتعداد پرورش اندام مشهد به مسوولان خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به ابلاغ‌های صادر شده در خصوص فعالیت‌های ورزشی فقط ورزشهایی که در اماکن روباز و فضای باز انجام می‌شوند مانند دوچرخه سواری، سوارکاری، اتومبیل رانی و فوتبال مجوز فعالیت دارند.

نظرات بینندگان