arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹

فیلم جدید نولان؛ سنت‌شکن هالیوود در دوران کرونا

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی سرانجام برنامه اکران فیلم «انگاشته» ساخته «کریستوفر نولان» مشخص شد و این فیلم هالیوودی پیش از نمایش در آمریکا، روی پرده سینماهای جهان می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی سرانجام برنامه اکران فیلم «انگاشته» ساخته «کریستوفر نولان» مشخص شد و این فیلم هالیوودی پیش از نمایش در آمریکا، روی پرده سینماهای جهان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فیلم علمی-تخیلی و حماسی انگاشته به کارگردانی نولان پیش از نمایش در آمریکا، برای اولین بار روز ۲۶ اوت (۵ شهریور ۹۹) در سینماهای بیش از ۷۰ کشور جهان از جمله اغلب کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا، ژاپن و کره‌جنوبی اکران می‌شود.

بنابر اعلام استودیو فیلمسازی برادران وارنر، این فیلم از روز ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور ۹۹) همزمان با تعطیلات روز کارگر در تعداد محدودی از سینماهای آمریکا نیز نمایش داده خواهد شد.

هنوز روشن نیست سینماهای آمریکا چگونه می‌توانند با وجود رشد تصاعدی آمار ابتلا به کرونا و مرگ‌ومیر ناشی از آن در این مدت کوتاه فعالیت امن خود را از سرگیرند. حتی در صورت بازگشایی تمام پردیس‌های سینمایی، مشخص نیست که آیا مخاطبان با وجود تداوم بحران شیوع کرونا حاضر به حضور در سالن‌های سینمایی خواهند بود یا خیر.

این چهارمین بار است که تاریخ اکران انگاشته تغییر می‌کند. شیوع کرونا اکران این فیلم را از ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر ۹۹) به روز سی‌ویکم این ماه (۱۰ مرداد ۹۹) موکول کرد. با بلاتکلیفی وضع سینماها در دوره پساکرونا، اکران این فیلم تا ۱۲ اوت (۲۲ مرداد ۹۹) به تاخیر افتاد اما این تاریخ هم قطعی نبود. کمپانی برادران وارنر هفته گذشته اکران این فیلم را به زمانی نامعلوم در سال ۲۰۲۰ موکول کرد.

انگاشته یک فیلم علمی-تخیلی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان و نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون است که داستان تلاش دو جاسوس حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم را با استفاده از فناوری وارونگی زمان روایت می‌کند. این فیلم با بودجه ۲۰۵ میلیون دلاری یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ هالیوود لقب گرفته است.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان