arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹

راهداری: تصمیم قبلی لغو شد؛ آزاد راه تهران - شمال مسدود نمی‌شود

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار کرد: قرار بود همکاران راهداری با همراهی پلیس طرحی را برای وضعیت مطلوب تر آزاد راه تهران - شمال انجام دهند و پلیس درخواست مسدود شدن چند روزه آزاد راه تهران - شمال را اعلام کرده بود. وی افزود: پس از بررسی های لازم این طرح به طور موقت لغو شد و آزاد راه تهران - شمال که قرار بود از صبح امروز مسدود شود، لغو و تردد در این آزاد راه انجام خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از مسدود نشدن آزاد راه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش فارس، عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، اظهار کرد: قرار بود همکاران راهداری با همراهی پلیس طرحی را برای وضعیت مطلوب تر آزاد راه تهران - شمال انجام دهند و پلیس درخواست مسدود شدن چند روزه آزاد راه تهران - شمال را اعلام کرده بود.

وی افزود: پس از بررسی های لازم این طرح به طور موقت لغو شد و آزاد راه تهران - شمال که قرار بود از صبح امروز مسدود شود، لغو و تردد در این آزاد راه انجام خواهد شد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان که مشکلی در محور های تحت پوشش راهداری در استان تهران نداریم، تصریح کرد: در این شرایط تشدید کرونا از هم وطنان درخواست داریم غیر از موارد ضروری از منازل خارج نشوند و در صورت الزام قبل از حرکت از مسدود بودن یا نبودن محور ها مانند آزاد راه تهران - شمال یا محور هزار مطمئن شوند.

مصدقی ادامه داد: راهداران در طول شبانه روز در خدمت هم وطنان خواهند بود و هم وطنان می توانند جهت اطلاع از وضعیت راه ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

نظرات بینندگان