arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹

نظر پلیس در مورد اجرای طرح ترافیک

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که پلیس در مورد طرح ترافیک تابع تصمیمات نهایی اتخاذ شده خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که پلیس در مورد طرح ترافیک تابع تصمیمات نهایی اتخاذ شده خواهد بود.

سردار حسین رحیمی  درباره مباحث مطرح شده پیرامون اجرای طرح ترافیک گفت: در مورد طرح ترافیک من قبلا هم اعلام کردم که بالغ بر 20 تا 30 درصد ترددها در سطح شهر تهران کاهش پیدا کرده است و این یک واقعیت است که باید از مردم هم به خاطر همراهی خوبی که با پلیس کردند تشکر کنیم .

وی ادامه داد: مردم خوب رعایت کردند و این یک سوم و دو سوم شدن ادارات هم موثر بود. از طرف دیگر تعدادی از صنوف هم که می توانستند در شیوع کرونا موثر باشند دوباره به مدت یک هفته محدودیت هایشان تعطیل شدند که همه این موارد منجر به کاهش ترددها شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: همزمان پلیس در مترو و تمامی حدود 120- 130 ایستگاه مترو حضور داشته و با وجود اینکه این موضوع وظیفه رسمی پلیس نیست اما بر رعایت شیوه ها و دستورالعمل ها از سوی مسافران نظیر استفاده از ماسک و ... نظارت دارد.

رحیمی افزود: دیگر بخش های پلیس نیز حضور فعالی داشته و بر تخلفات و هرگونه جرائم نظیر عدم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل ها از سوی صنوف، احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی و... نظارت دارند.

وی با بیان اینکه خطر قرمز و اولویت پلیس سلامت و ایمنی مردم است، خاطرنشان کرد: در مورد طرح ترافیک هم ما نظرات رسمی خود رو داده ایم و در نهایت هر تصمیمی که گرفته باشد ما پیروی خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان