arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۴۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

پزشکی قانونی: جسد «قاضی منصوری» به خانواده‌اش تحویل داده شد / هنوز علت مرگ مشخص نشده / امیدواریم بتوانیم در یکی دو هفته آینده پاسخ را به مرجع قضایی اعلام کنیم

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه هنوز علت مرگ قاضی منصوری مشخص نشده، از تحویل پیکر متوفی با دستور مقام قضائیی به خانواده‌اش خبر داد و متذکر شد: این پرونده در دادسرای امور جنائی تهران در حال رسیدگی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از تحویل جسد قاضی منصوری به خانواده‌اش خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، عباس مسجدی آرانی در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند بررسی جسد قاضی منصوری و تعیین علت فوت وی اظهار کرد: هنوز نتیجه این پرونده به مراجع قضائی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

به نوشته تسنیم، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: حدود 10 روز پیش جسد وی به پزشک قانونی منتقل و بررسی‌های اولیه (معاینه جسد) انجام شد، اما به دلیل اینکه در حوزه سم‌شناسی و پاتولوژی فرآیندهای آزمایشگاهی و آماده‌سازی لام‌های تشخیصی فرآیندی طولانی است امیدواریم بتوانیم در یکی دو هفته آینده پاسخ را به مرجع قضائی اعلام کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه هنوز علت مرگ وی نیز مشخص نشده است، از تحویل پیکر متوفی با دستور مقام قضائیی به خانواده‌اش خبر داد و متذکر شد: این پرونده در دادسرای امور جنائی تهران در حال رسیدگی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۱
یک ایرانی وطن دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
3
2
خدالعنت کند هرچی خیانتکارمثل این لعین لعنتی که درلباسمیش بوده اماخیانتکارکه همه جوانهای مارانسبت بخدمتگذاران واقعی بدبین کرده
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
5
ماشاالله به این علم و کمالات!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
6
بعد اینهمه مدت نه پزشکی قانونی رومانی سر در اورد نه پزشکی قانونی ایران ... سر در بیاره..‌‌
نظرات بینندگان