arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۱ مرداد ۹۹

عمده قیمت ها امروز در بازار طلای ایران، سکه و ارز سیر نزولی را در مقایسه با دو روز پیش تجربه کردند و تنها قیمت سکه بهار آزادی در بازار تهران ثابت ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش دنیای اقتصاد، عمده قیمت ها امروز در بازار طلای ایران، سکه و ارز سیر نزولی را در مقایسه با دو روز پیش تجربه کردند و تنها قیمت سکه بهار آزادی در بازار تهران ثابت ماند.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۹۵۵ (یک هزار و نهصد و پنجاه و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۱ آگوست ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۰۶ درصدی به ۱,۹۷۶ (یک هزار و نهصد و هفتاد و شش ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۰۷۵,۶۰۰ (یک میلیون و هفتاد و پنج هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۸۱ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۶۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۶۵۹,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و پنجاه و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه بهار آزادی امروز
امروز قیمت سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت روبرو بوده است، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و هشتصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۱ آگوست ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۹۳ درصدی به ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز
سکه در بازار امروز تهران ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ (یازده میلیون و چهارصد هزار) تومان نرخ گذاری شد که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.

آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۱۱,۳۰۰,۰۰۰ (یازده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۳ درصدی داشته است.

نظرات بینندگان