arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

قیمت دلار، امروز ۱۲ مرداد ۹۹

صرافی‌ها بانکی امروز، قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری قبل ۲۰۰ تومان افزایش دادند و برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صرافی‌ها بانکی امروز، قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری قبل ۲۰۰ تومان افزایش دادند و برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان درج شده است.

قیمت خرید دلار و یورو از مردم در صرافی‌های بانکی نسبت به دیروز ثابت مانده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روز‌های آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی‌ها ۱۶۰۰ تومان و قیمت خرید و فروش یورو ۱۹۰۰ تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

بیشتر بخوانید

قیمت آن‌لاین طلا، سکه و ارز

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان