arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

هلدینگ در هلدینگ در شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری

از شرکت های صندوق بازنشستگی خبر می‌رسد شرکت پرشین گلف با زیان چند میلیاردی سال گذشته به عنوان هلدینگ گردشگری صندوق بازنشستگی انتخاب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از شرکت های صندوق بازنشستگی خبر می‌رسد شرکت پرشین گلف با زیان چند میلیاردی سال گذشته به عنوان هلدینگ گردشگری صندوق بازنشستگی انتخاب شده است.

این هولدینگ که متشکل از شرکت های پرشین گلف ، آب درمانی محلات و آرین پارسه کیش است قرار شد از این پس هلدینگ پرشین گلف مدیریت سایر شرکت های مرتبط با گردشگری صندوق رو نیز عهده دار باشد.

ناظران اقتصادی می‌پرسند که این شرکت با زیان چند میلیاردی هنگفت سال گذشته و بدهی زیاد به اماکن اقامتی و گردشگری در سطح کشور به جای چابک سازی ساختاری در سیستم کاری خود ، چارت سازمانی عریض و طویلی ایجاد کرده و افراد سفارشی بسیار زیادی رو در همین بدو شروع در مجموعه خود منصوب کرده است.

در همین راستا و با ایجاد تغییر و تحولات اخیر در یکی از اقدامات عجیب ، مدیر عامل شرکت آب درمانی محلات که تخصص لازم در امر گردشگری را داشته و سالها مدیریت مجموعه محلات رو عهده دار بوده را به صورت شبانه عزل و فردی بدون تجربه و آشنا با فضای کاری بازنشستگان را به عنوان جایگزین ایشان منصوب می‌کنند.

با نگاهی گذرا به عملکرد سایر هلدینگ های تحت پوشش صندوق بازنشستگی جای بسی تعجب است که در سالی که همه هلدینگ ها و صنایع کشور علی الخصوص صنعت گردشگری متاثر از ویروس کرونا است و عملا هیچگونه فعالیت و اقدامی در این زمینه نمیشه کرد چگونه صندوق بازنشستگی دست به ایجاد هزینه های اضافی بابت ایجاد یک هلدینگ دیگر در زیر مجموعه های خود کرده است و حق و حقوق بازنشستگان را در این شرکت ها و هلدینگ ها به هدر می دهند؟

نظرات بینندگان