arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

NPR: حادثه‌ای که در آب‌های کالیفرنیا رخ داد، غرق شدن یک نفربر آبی - خاکی بود / از ۱۶ سرنشین نفربر، ۸ نفر جان باختند

غرق شدن یک فروند نفربر نظامی «آبی خاکی» متعلق به تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در کالیفرنیا ۸ قربانی گرفت. رادیو عمومی ملی آمریکا افزود: نفربر آبی خاکی ۲۶ تنی حوالی ساعت ۵:۴۵ بعداز ظهر به وقت محلی پنجشنبه گذشته هنگامی که آب به داخل آن نفوذ کرد، غرق شد. درجریان این حادثه ۸ نفر را نجات داده و پس از جستجوی ۴۰ ساعته برای یافتن بقیه سرنشینان این نفربر نظامی توسط نیروی دریایی و گارد ساحلی محلی، مسئولان به این نتیجه رسیدند که احتمال اندکی برای نجات جان افراد باقی مانده دراین نفر بر وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

NPR: حادثه‌ای که در آب‌های کالیفرنیا رخ داد، غرق شدن یک نفربر آبی - خاکی بود / از ۱۶ سرنشین نفربر، ۸ نفر جان باختند

غرق شدن یک فروند نفربر نظامی «آبی خاکی» متعلق به تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در کالیفرنیا ۸ قربانی گرفت.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «رادیو عمومی ملی» آمریکا (NPR) با انتشار این خبر نوشت: این نفربر تهاجمی آبی خاکی نظامی متعلق به تفنگداران نیروی دریایی آمریکا، در جریان آموزش در سواحل جنوبی ایالت کالیفرنیا با ۱۶ خدمه غرق شد.

بیشتر بخوانید:

بنابراین گزارش، یگان تفنگداران نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد هشت فردی که در جریان غرق شدن این نفربر ناپدید شده اند، اکنون فوت شده محسوب می شوند.

دراین بیانیه آمده است: قربانیان این حادثه هفت تفنگدار و یک ملوان نیروی دریایی آمریکا می باشد.

رادیو عمومی ملی آمریکا افزود: نفربر آبی خاکی ۲۶ تنی حوالی ساعت ۵:۴۵ بعداز ظهر به وقت محلی پنجشنبه گذشته هنگامی که آب به داخل آن نفوذ کرد، غرق شد. درجریان این حادثه ۸ نفر را نجات داده و پس از جستجوی ۴۰ ساعته برای یافتن بقیه سرنشینان این نفربر نظامی توسط نیروی دریایی و گارد ساحلی محلی، مسئولان به این نتیجه رسیدند که احتمال اندکی برای نجات جان افراد باقی مانده دراین نفر بر وجود دارد.

یگان تفنگداران دریایی آمریکا دراین باره اعلام کرد که این نفربر بیش از ۳۰ متر در عمق آب و در فاصله حدود دو کیلومتری از سواحل جزیره «کلمنت» غرق شد و به گفته ژنرال «دیوید برگر» (David Berger) فرماندهی یگان تفنگداران دریایی آمریکایی جستجو به این علت که تمامی واحدها از جستجو ناامید شدند، پایان یافت.

نظرات بینندگان