arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

کرونا در عروسی، ۷۰ مهمان را مبتلا کرد / یک نفر جان باخت

فرماندار اردبیل در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: در یک مراسم عروسی ۷۰ نفر از مهمانان به بیماری کرونا مبتلا شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۷۰ نفر از مهمانان یک جشن عروسی در اردبیل به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش ایلنا، فرماندار اردبیل در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تایید این خبر گفت: در یک مراسم عروسی ۷۰ نفر از مهمانان به بیماری کرونا مبتلا شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

امامی یگانه از بازگشت محدودیت‌ها با توجه به وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مردم باید این ویروس را جدی بگیرند.

وی افزود: با توجه به تعطیلات آخر هفته تمام مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه تعطیل است و با توجه به وضعیت قرمز کرونا از پذیرش گردشگر در این روز‌ها معذوریم چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: قرار شد به مدت یک هفته از امروز فعالیت و خدمات رستوران‌ها و مراکز غذایی در اردبیل به صورت بیرون‌بر باشد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

امامی یگانه افزود: تاکسی‌ها و خط واحد‌ها موظف هستند سرنشین اضافی سوار نکرده و خدمات دهی به افرادی که ماسک پوشیده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند انجام شود در غیر این صورت خدمات ارائه نشود.

فرماندار اردبیل گفت: پاساژ‌ها و مراکز فروش و بازار‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند درغیر این صورت مراکز پلمپ می‌شوند.

امامی یگانه با بیان اینکه متاسفانه در برخی مراکز پروتکل‌ها رعایت نشده بود که این مراکز پلمپ شد، اظهار کرد: سلامت مردم شوخی بردار نیست و اگر بازار و پاساژ‌ها رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.

وی گفت: مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود و نظارت‌ها و بازرسی‌ها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل تشدید می‌شود.

نظرات بینندگان