arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

ترامپ فرماندار نوادا را به دزدی متهم کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی باز هم از رای‌گیری به شیوه پستی که در این کشور به دلیل شیوع کرونا از آن استقبال شده، انتقاد و فرماندار نوادا را به تلاش برای دزدیدن آرای این ایالت از جمهوری‌خواهان متهم کرد. وی نوشت:در کودتایی شبانه، فرماندار نوادا با پارتی‌بازی امکان برنده شدن در ایالت را از جمهوری‌خواهان سلب کرد. اداره پست هرگز نمی‌تواند از پس حجم آراء پستی بدون آمادگی برآید. از کووید19 برای دزدیدن ایالت استفاده می‌کنند. شما را در دادگاه می‌بینم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی باز هم از رای‌گیری به شیوه پستی که در این کشور به دلیل شیوع کرونا از آن استقبال شده، انتقاد و فرماندار نوادا را به تلاش برای دزدیدن آرای این ایالت از جمهوری‌خواهان متهم کرد.

به گزارش انتخاب، ترامپ در توئیتی نوشت:در کودتایی شبانه، فرماندار نوادا با پارتی‌بازی امکان برنده شدن در ایالت را از جمهوری‌خواهان سلب کرد. اداره پست هرگز نمی‌تواند از پس حجم آراء پستی بدون آمادگی برآید. از کووید19 برای دزدیدن ایالت استفاده می‌کنند. شما را در دادگاه می‌بینم!

ترامپ در توییتی دیگر علیرغم آمار بالای روزانه موارد ابتلا و فوتی در این کشور بر اثر کرونا نوشت: به استثنای نیویورک و چند مکان دیگر، ما بسیار بهتر از اغلب کشورهای دیگر در مقابله با ویروس چینی عمل کرده‌ایم. بسیاری از این کشورها اکنون موج بزرگ دوم را تجربه می‌کنند. اخبار جعلی در حال اضافه‌کاری است تا آمریکا (و من) را تا جای ممکن بد جلوه دهد!

نظرات بینندگان