arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

انجمن جایگاه داران: کم فروشی بنزین در جایگاه‌های سوخت صحت ندارد / دلیل برخی کم فروشی‌ها تبخیر بنزین در باک‌ها است

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت:توزیع بنزین در تمامی جایگاه‌ها از سوی سازمان استاندارد رصد می شود و کم فروشی صحت ندارد. صالحی دلیل برخی کم فروشی ها را تبخیر بنزین در باک ها دانست و گفت: زمانی که باک اتومبیل خالی است و کمتر از گنجایش، بنزین زده می‌شود، تبخیر بسیار بالا می‌رود و در کل کم فروشی در جایگاه‌های سوخت به هیچ عنوان صحت ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت:توزیع بنزین در تمامی جایگاه‌ها از سوی سازمان استاندارد رصد می شود و کم فروشی صحت ندارد.

همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کم فروشی برخی از جایگاه داران سوخت گفت: روند توزیع بنزین در تمامی جایگاه‌های سوخت از سوی سازمان استاندارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رصد می‌شود، بنابراین کم‌فروشی در جایگاه ها صحت ندارد.

او ادامه داد: تمامی جایگاه‌های سوخت دارای تجهیزات برقی و مکانیکی هستند و بعضی از مواقع این نازل‌ها خراب می شوند و ممکن است برای سوختگیری خودرو‌ها مشکل ایجاد کند.

صالحی دلیل برخی کم فروشی ها را تبخیر بنزین در باک ها دانست و گفت: زمانی که باک اتومبیل خالی است و کمتر از گنجایش، بنزین زده می‌شود، تبخیر بسیار بالا می‌رود و در کل کم فروشی در جایگاه‌های سوخت به هیچ عنوان صحت ندارد.

نظرات بینندگان