arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

توصیه رییس اتاق تعاون ایران: دارندگان سهام عدالت در فروش سهام خود عجله نکنند

رئیس اتاق تعاون گفت: درحال‌حاضر قیمت سهام موجود در سهام عدالت رشد خوبی داشته و تا ۲۰ میلیون تومان هم رسیده است. وی تاکید کرد: دارندگان سهام عدالت در فروش سهام خود تعجیل نکرده و سعی کنند از مزایای آن بهره‌مند شوند همچنین قرار است مزایایی همچون ارائه سهام به بانک‌ها به عنوان وثیقه تعریف شود و این فرصت خوبی برای دارندگان سهام عدالت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اتاق تعاون کشور، گفت: ۳۰ درصد تعاونی‌ها با شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند که اقداماتی برای کاهش تاثیر این پدیده بر واحدهای آسیب‌دیده انجام شده است.

بهمن عبداللهی درخصوص مشکلات تعاونی‌ها با شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: با شیوع بیماری کرونا تعاونی‌ها در مقایسه با دیگر واحدهای اقتصادی بیشتر آسیب دیدند چون توان کمتری دارند.

وی افزود: دولت در حمایت از کسب و کارها تسهیلاتی را برای آنها ارائه کرد و اتاق تعاون نیز با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده تلاش دارد شرایطی را فراهم کند تا تعاونی‌ها خود را با این شرایط تطبیق دهند.

رئیس اتاق تعاون کشور بیان کرد: با شیوع کرونا شاهد ریزش و رویش تعاونی‌ها بودیم به این صورت که برخی تعاونی‌ها لطمه خوردند و در مقابل برخی نیز رشد کردند.

دارندگان سهام عدالت در فروش سهام خود عجله نکنند
عبداللهی درباره سهام عدالت، گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت ماه، شورای‌عالی بورس جلسات فوق‌العاده تشکیل داد و نخستین اقدام تعیین حق انتخاب برای مدیریت سهام بود که در نتیجه ۲۰ میلیون نفر روش مدیریت مستقیم و ۲۸ میلیون نفر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

وی افزود: تاکنون از میان افرادی که روش مستقیم مدیریت را انتخاب کردند مجوز فروش ۳۰ درصد سهام خود را دریافت کردند و ۳۰ درصد دیگر در عید غدیر مجوز فروش می‌گیرند و ۴۰ درصد دیگر را می‌توانند تا پایان امسال فروشند.

رئیس اتاق تعاون گفت: درحال‌حاضر قیمت سهام موجود در سهام عدالت رشد خوبی داشته و تا ۲۰ میلیون تومان هم رسیده است.

وی تاکید کرد: دارندگان سهام عدالت در فروش سهام خود تعجیل نکرده و سعی کنند از مزایای آن بهره‌مند شوند همچنین قرار است مزایایی همچون ارائه سهام به بانک‌ها به عنوان وثیقه تعریف شود و این فرصت خوبی برای دارندگان سهام عدالت است.

عبداللهی گفت: افرادی که روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کردند نیز توجه داسته باشند که شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سه ماه دیگر وارد بورس می‌شوند و می‌توانند سهام خود را مدیریت کنند.

نظرات بینندگان