arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۵ مرداد ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان: نتایج تحقیقات درمورد انفجار بیروت باید در مدت ۵ روز مشخص شود
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۷

وزیر اطلاع رسانی لبنان با بیان اینکه بیروت بعد از انفجار عصر سه شنبه فاجعه زده شده است تاکید کرد که باتوجه به حجم خسارت مالی و جانی که این انفجار به دنبال داشت نارضایتی و ناراحتی شدید وجود دارد. منال عبدالصمد اعلام کرد که یک کار گروه تشکیل شده است و ۵ روز فرصت دارند تا نتیجه نهایی را درباره دلایل این انفجار و عاملان آن اعلام کنند.

افزایش آمار قربانیان انفجار بیروت / ۱۱۳ کشته و ۴۰۰۰ هزار زخمی / ده‌ها نفر ناپدید هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۰:۱۰

وزیر بهداشت لبنان از افزایش آمار جان باختگان انفجار بسیار شدید بیروت خبر داد. حمد حسن وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که بر اساس آخرین آمار‌ها تعداد کشته‌های انفجار بیروت به ۱۱۳ نفر رسیده است و ده‌ها نفر نیز همچنان زیر آوار هستند

ظریف در گفت‌وگو با همتای اوکراینی؛ اعلام آمادگی ایران برای پرداخت غرامت به خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۵

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با همتای اوکراینی خود ضمن مثبت ارزیابی کردن گفت‌وگوها گفت: ایران آمادگی دارد به خانواده و بازماندگان هواپیمای اوکراینی غرامت بپردازد. در گفتگوی تلفنی امروز وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اوکراین نتایج سفر اخیر هیات مذاکره‌کننده ایرانی به کی‌یف جهت پیگیری روند رسیدگی به سانحه سقوط هواپیمای PS۷۵۲ اوکراین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

آخرین اخبار از انفجار بیروت / ۳۰۰ هزار نفر بی خانمان شدند / وزیر اقتصاد لبنان: برای کمتر از یک ماه آذوقه و غلات داریم / رئیس جمهور: تحقیقات دلیل انفجار بیروت را مشخص خواهد کرد
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۶

استاندار بیروت میزان خسارت خرابی ناشی از انفجار مهیب در بیروت را بیش از 3 میلیارد دلار ارزیابی کرد.

آخرین آمار کرونا در این، ۱۵ مرداد ۹۹: فوت ۱۸۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته / مجموع جانباختگان به ۱۷۸۰۲ نفر رسید
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۶

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

روحانی: هفته آینده یک گشایشی در اقتصاد کشور به وجود خواهد آمد / تا به صندوق انتخابات احترام می‌گذاریم، هیچ قدرتی به ما صدمه نمی‌زند / در میدان جنگ زخم بر بدن ما نشسته؛ دردآور است که افراد داخل کشور به نیروی خودی لبخند زده و بگویند دست خونی خود را نگاه کن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۱

رییس‌جمهوری با بیان اینکه ایران به عنوان پیشگام در مردم‌سالاری در منطقه است، تاکید کرد: تا به صندوق انتخابات و آرای مردم احترام می‌گذاریم، هیچ قدرتی به ما صدمه نمی‌زند.

نظام پزشکی: بازگشت به زندگی عادی در چند ماه آتی میسر نیست / افزایش بیماران بدحال در بیمارستانها
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۱

دکتر علیرضا سلیمی، معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی: شکست دادن کرونا در چند ماه آینده و بازگشتن به زندگی عادی میسر نیست. تولید و دسترسی به یک واکسن خوب آن هم با تعداد میلیاردی، پیدا کردن یک داروی علاج کننده کووید-۱۹ و سایر روش‌ها، حداقل در ماه های آینده عملیاتی نخواهد بود. آنچه برای ما باقی می ماند، قطع زنجیره انتقال و برنامه ریزی برای ادامه چرخه زندگی و به حداقل رسیدن ابتلا است.

جهانگیری: مخالف کالابرگ هستیم / شرایط آنقدر سخت نیست که بخواهیم به سمت «کالابرگ» برویم
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۷

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به طرحی که در مجلس در دست بررسی است، گفت: ما تا این لحظه با کالا برگ موافق نیستیم.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۹:۵۸

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان