arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

خداحافظی با «گوگل پلی موزیک» در آذرماه سال جاری

شاید شما هم از طرفداران گوگل پلی موزیک باشید، اما خبر بد برای شما این است که این بخش در دسامبر برابر با آذرماه سال جاری حذف خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاید شما هم از طرفداران گوگل پلی موزیک باشید، اما خبر بد برای شما این است که این بخش در دسامبر برابر با آذرماه سال جاری حذف خواهد شد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بر اساس اطلاعات منتشر شده در یک پست وبلاگی توسط یوتیوب، گوگل تلاش‌های خود را برای مهاجرت کاربران گوگل پلی موزیک به یوتیوب موزیک به سرانجام رسانده است و قرار است این جایگزینی در پاییز انجام شود.


بیشتر بدانید:


طی چند ماه گذشته، گوگل بخش یوتیوب موزیک را با ویژگی‌های جدید به روز کرده و امکان مهاجرت موسیقی، موارد دلخواه و فهرست‌های پخش آهنگ از گوگل پلی موزیک را اضافه کرده است. موسیقی یوتیوب تا دسامبر سال ۲۰۲۰ به طور کامل موفق به پخش موسیقی خواهد شد.


بر اساس برنامه ریزی گوگل، از ماه سپتامبر، آفریقای جنوبی و نیوزیلند قادر نخواهند بود موسیقی را از طریق برنامه گوگل پلی موزیک پخش کنند و همین تغییر در ماه اکتبر برای همه بازار‌های جهانی اعمال می‌شود و اشتراک‌ها به طور خودکار لغو می‌شود.


لیست‌های پخش موسیقی، آرشیو‌ها و محتوا پاک نمی‌شوند. این آخرین تغییر برای انتقال محتوا و تنظیمات برگزیده موسیقی یوتیوب تا ماه دسامبر خواهد بود. البته یوتیوب موزیک نیز وعده داده است که تغییراتی جالب را اعمال خواهد کرد.

نظرات بینندگان