arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۵۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

انتقاد آیت الله نوری همدانی به صدا و سیما: مباحث دینی از طریق کارشناسان دینی و افراد خبره اهل فن به مردم بیان شود / عزاداری محرم را با رعایت دستورات بهداشتی اقامه می کنیم

آیت الله نوری همدانی، معرفی صحیح مباحث دینی توسط صدا و سیما را خواستار شد و ضمن انتقاد به بعضی از برنامه های صدا و سیما اظهار داشتند: باید مباحث دینی از طریق کارشناسان دینی و افراد خبره اهل فن به مردم بیان شود. وی بر عزاداری حضرت سیدالشهداء بارعایت پروتکل و دستورات بهداشتی تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتقاد آیت الله نوری همدانی به صدا و سیما: مباحث دینی از طریق کارشناسان دینی و افراد خبره اهل فن به مردم بیان شود / عزاداری محرم را با رعایت دستورات بهداشتی اقامه می کنیم آیت الله نوری همدانی بر عزاداری حضرت سیدالشهداء بارعایت پروتکل و دستورات بهداشتی تاکید کردند.

به گزارش تسنیم، مرجع تقلید شیعیان دردیدار حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از فعالیت های انجام شد این سازمان در مدت اخیر، کار تبلیغی رابسیار مهم توصیف کردند و حضور طلاب جهادی در سالهای اخیر در کنار مردم هنگام حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل و اخیرأ هم جریان بیماری کرونا و حضور در بیمارستان و غسل و تدفین این بیماران را مهم توصیف و اثرگذار دانستند.

ایشان گفتند: توقع همین است که روحانیت در مشکلات کنار مردم باشد و کمک کند.

آیت الله نوری همدانی، معرفی صحیح مباحث دینی توسط صدا و سیما را خواستار شد و ضمن انتقاد به بعضی از برنامه های صدا و سیما اظهار داشتند: باید مباحث دینی از طریق کارشناسان دینی و افراد خبره اهل فن به مردم بیان شود.

این مرجع تقلید شیعیان بااشاره به ایام عید غدیر، معرفی بیشتر این روز و اهمیت آن را توسط رسانه و دستگاه های تبلیغی خواستار شد و ضمن ضروری خواندن اقامه عزاداری سیدالشهداء گفتند: همانطورکه امام فرمود ما هرچه داریم از محرم و صفر است.

ایشان تاکید کردند: ما عزاداری را در چارچوب اجرای دستورات مسئولان متدین و متعهد ستاد کرونا اقامه می کنیم و رعایت مسائل بهداشتی مثل فاصله گذاری و زدن ماسک و غیره با عزاداری قابل جمع است.

آیت الله نوری همدانی گفتند: متدینین باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران به توصیه های متخصصان بهداشت و درمان ملزم باشند و انتشار و فعالیت در فضای مجازی نیز برای زنده نگه داشتن ایام عاشورا مؤثر خواهد بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
3
باز بودن مجلس خبرگان هم با رعایت نکات بهداشتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
2
از گرانی انتقاد کن...
نظرات بینندگان