arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

در تعطیلات پیش رو سفر نروید/ افزایش 58 درصدی تردد در جاده‌ها در روز گذشته

رییس پلیس راهور ناجا از شهروندان خواست که برای جلوگیری از شیوع کرونا از انجام سفر در تعطیلات پایانی هفته خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس راهور ناجا از شهروندان خواست که برای جلوگیری از شیوع کرونا از انجام سفر در تعطیلات پایانی هفته خودداری کنند.

 سردار سیدکمال هادیانفر با بیان اینکه در سال 98 با کاهش 1.4 درصدی تصادفات و جانباختگان حوادث رانندگی روبه رو بودیم، گفت: در چهارماهه امسال هم شمار جانباختگان 25 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به تعطیلات تابستانی و همچنین تعطیلات سه روزه پیش رو، گفت: در تعطیلات تابستانی هستیم اما در این دوره شرایط سفر مهیا نیست و برای جلوگیری از شیوع کرونا که به گفته مسئولان احتمال ابتلا به آن در شرایط سفر 14 درصد بیشتر است، لازم است شهروندان از سفر رفتن در تعطیلات پیش رو خودداری کنند.

هادیانفر افزود: مردم توجه داشته باشند تا خدایی نکرده دچار بیماری نشوند و این امر با پرهیز از سفر ، رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری قابل انجام است.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای پایانی هقته توصیه ما پرهیز از سفرهای غیرضروری است، گفت: بر اساس گزارش ها ما، روز گذشته نسبت به زمان اجرای فاصله گذاری شاهد افزایش 58 درصدی تردد و سفر در جاده ها بودیم و ترددهای شهری نیز افزایش داشته است.


هادیانفر که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: سرعت و سبقت و خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه جلو چهار عاملی است که بیشترین تصادفات به دلیل آن رخ داده است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان