arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۵۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

مهران مدیری به دلیل عارضه قلبی راهی بیمارستان شد

مجری و کارگردان "دورهمی" و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون دچار عارضه قلبی و روانه بیمارستان شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ مهران مدیری کارگردان سریال‌های تلویزیون و بازیگر شناخته شده تلویزیون که این شب‌ها کارگردانی برنامه "دورهمی" را برعهده دارد،‌ لحظاتی قبل دچار عارضه قلبی شد و به بیمارستان رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجری و کارگردان "دورهمی" و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون دچار عارضه قلبی و روانه بیمارستان شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ مهران مدیری کارگردان سریال‌های تلویزیون و بازیگر شناخته شده تلویزیون که این شب‌ها کارگردانی برنامه "دورهمی" را برعهده دارد،‌ لحظاتی قبل دچار عارضه قلبی شد و به بیمارستان رفت.

این در حالی است که مهران مدیری در نشست امروز به فعالیت‌های تازه‌اش در فروشگاه زنجیره‌ای اشاره کرد. او درباره فصل پنجم "دورهمی" و همچنین فصل دوم سریال "هیولا" توضیحاتی داد.

مهران مدیری در این نشست اعلام کرده که سه قسمت دیگر فصل چهارم برنامه "دورهمی" به پایان می‌رسد و دو ماه در محرم و صفر پخش و ضبط نخواهیم داشت.

به گزارش تسنیم همان‌طور که پیش از این هم خبرهایی داده بودند فصل پنجم "دورهمی" از دو ماه دیگر یعنی بعد از محرم و صفر روی آنتن خواهد رفت. همچنان که امروز مهران مدیری هم در این نشست این خبر به این نکته اشاره کرده است.

او درباره ادامه سریال "هیولا" توضیح داده است که فصل دوم سریال "هیولا" را می‌سازیم. تا آنجا که بتوانم سعی می‌کنم به همه این‌ها بپردازم.

مهران مدیری همچنین درباره سرانجام "موزه دورهمی" گفته است: سرمایه داران، برندهای معروف و اشخاص معروف که تمایل دارند این موزه را یک جا خریداری کنند می‌توانند اعلام کنند و ما به بالاترین پیشنهاد موزه را خواهیم فروخت و در سه قسمت آخر تکلیف موزه مشخص می‌شود هم فروخته خواهد شد و هم مبلغ آن اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
3
24
خدایا مدیری حالش خوب بشه.حال ما اصلا خوب نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
28
12
واقعا حال ادم از دورهمی بهم میخوره این اشغالو بقال سر کوچه هم میتونه بسازه
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
26
7
این عارضه قلبی و خوابیدن بیمارستان برای سلبریتی ها شده چشمو همچشمی!
نظرات بینندگان