arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۶۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

تماشا کنید: خانمان سوز / پیامدهای اقتصادی انفجار بیروت چیست؟

استاندار بیروت میزان خسارت خرابی ناشی از انفجار مهیب در بیروت را بیش از ۳ میلیارد دلار ارزیابی کرد. وی افزود: انفجار بندر بیروت حدود ۳۰۰ هزار نفر را در پایتخت لبنان بی خانمان کرد. در همین رابطه وزیر اقتصاد لبنان گفت: فقط برای کمتر از یک ماه آذوقه و غلات داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار بیروت میزان خسارت خرابی ناشی از انفجار مهیب در بیروت را بیش از 3 میلیارد دلار ارزیابی کرد. وی افزود: انفجار بندر بیروت حدود 300 هزار نفر را در پایتخت لبنان بی خانمان کرد. در همین رابطه وزیر اقتصاد لبنان گفت: فقط برای کمتر از یک ماه آذوقه و غلات داریم.

بیشتر بخوانید:

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
یک هموطن ای،انی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
3
0
وظیفه دولت وملت انساندوست وازادیخواه دراین فاجعه دردناک درکنار انسانهای شریف
لبنان ایستاده وانچه هرکس درتوان داردباین مردم عریزلبنان کمک کند درست است که ماخود دراثرتحریمهای ناجوانمردانه ظالمین هستیم امابایدکمک کنیمه
کرامت سلیمی
|
Germany
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
4
0
همانطور که 75 سال پیش با ایجاد قارچ به اصطلاح اتمی در هیروشیما و ناکازاکی دروغ بمب اتمی را به ملتها باور دادند و انها را ترساندند و به بردگی گرفتند ، لازم بود قارچی مشابه قارچ هیروشیما و ناکازاکی در بیروت به وجود بیاید تا با دیدن تشابه انها بتوان این دروغ بزرگ را افشا نمود و دست ابرقدرتهای دروغین و پوشالی را رو نمود و بتوان قدرت انها را کم کرد تا بتوان انها را وادار به رعایت انصاف در مورد حقوق اولیه انسانها نمود.
نظرات بینندگان