arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

۵ عادت که می‌تواند وزن شما را کاهش دهد

کاهش وزن یکی از رویا‌های بزرگ بسیاری از افراد است. اما برخی از افراد با وجود رعایت همه موارد موثر در کاهش وزن در انجام این کار ناموفقند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاهش وزن یکی از رویا‌های بزرگ بسیاری از افراد است. اما برخی از افراد با وجود رعایت همه موارد موثر در کاهش وزن در انجام این کار ناموفقند.


به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، گاهی ما ناهشیارانه و بدون آن که متوجه باشیم مشغول مصرف خوراکی‌های پر کالری می‌شویم یا با افزایش وزن رو به رو می‌شویم.

بیشتر بدانید:

 

۵ عادت که می‌تواند وزن شما را کاهش دهد

از ظروف شفاف استفاده کنید
جالب است بدانید متخصصان رفتار شناسی و تغذیه درمانی می‌گویند بهتر است برای میان وعده‌های سالم از ظروف شفاف و برای خوراکی‌های بد از ظرف‌های کدر و تیره استفاده کنید تا به مصرف خوراکی‌های خوب تشویق شوید و از خوردن خوراکی‌های بد نیز منصرف شوید.

 

آَشپزخانه

تنقلات را روی پیشخوان آشپزخانه نگذارید
یک اشتباه رایج دیگر قرار دادن شکلات و شیرینی روی پیشخوان آشپزخانه است و در نتیجه هر بار که از جلوی پیشخوان عبور می‌کنید تصمیم می‌گیرید خوراکی بخورید. بهتر است خوراکی‌های پر کالری را از روی پیشخوان بردارید.

میوه و سبزیجات

همیشه غذا‌های سالم داشته باشید
اگر شما سبزیجات برش خورده یا خوراکی‌های سالم را از قبل در یخچالتان داشته باشید هرگز به خوراکی‌های پر کالری ناخونک نمی‌زنید. این موضوع باعث می‌شود همیشه سالم بمانید.

تلویزیون

بدون تلویزیون غذا بخورید
غذا خوردن جلوی تلویزیون یک اشتباه رایج است که بسیاری از افراد مرتکب می‌شوند. وقتی شما جلوی تلویزیون خوراکی می‌خورید، بیشتر تمایل به پرخوری خواهید داشت؛ بنابراین بهتر است از مصرف خوراکی جلوی تلویزیون جدا خودداری کنید.

میوه

میوه بخورید
میوه‌ها سرشار از خواص مختلف هستند و در کاهش وزن شما نیز نقشی موثر ایفا می‌کنند. البته مشروط بر آن که خوراکی‌های سالم‌تر و کم کالری‌تر را انتخاب کنید. با این وجود، میوه خوردن می‌تواند بخشی مهم از برنامه کاهش وزن شما باشد.

نظرات بینندگان