arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

دستگیری سه فرد مسلح در اقامتگاه ترامپ

پلیس ایالت فلوریدا اعلام کرد که سه نوجوان مسلح را در اقامتگاه دونالد ترامپ در این ایالت دستگیر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس ایالت فلوریدا اعلام کرد که سه نوجوان مسلح را در اقامتگاه دونالد ترامپ در این ایالت دستگیر کرده است.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری سی‌ان‌ان بامداد جمعه گزارش داد که پلیس پالم بیچ در ایالت فلوریدا، جایی که اقامتگاه «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا موسوم به «مارئه لاگو» واقع شده، اعلام کرد که سه نوجوان مسلح به کلاشنیکف را در ملک ترامپ بازداشت کرده است.

براساس اطلاعیه پلیس پالم بیچ، این اتفاق هفته گذشته روی داده اما به دلیل امنیتی بودن حادثه و زیر سن قانون بودن مظنونان، به تازگی علنی شده است.

به گفته پلیس، این سه نوجوان که در یک خودروی هیوندای پارک شده بودند، با مشاهده خودروی پلیس اقدام به فرار کردند و پس از مدتی تعقیب و گریز از خودروی خود پیاده شده و به سمت ملک ترامپ در پالم بیچ گریختند.

پلیس پالم بیچ با مسوولان امنیت اقامتگاه ترامپ تماس گرفته و پس از آن چندین مامور با پشتیبانی تجسس هوایی برای جستجو در ملک ترامپ اعزام شده‌اند. سه نوجوان با یک سلاح کلاشنیکف و یک خشاب گلوله در ملک ترامپ دستگیر شده‌اند.

در هنگام وقوع این حادثه ترامپ و خانواده‌اش در اقامتگاهشان نبوده‌اند و به گفته پلیس، شواهدی حاکی از اینکه این نوجوانان قصد آسیب رساندن به رییس جمهوری آمریکا را داشته باشند، در دست نیست.

از زمان آغاز ریاست جمهوری ترامپ تاکنون چندین مورد ورود غیرمجاز به اقامتگاه او در ایالت فلوریدا گزارش شده که در یک مورد آن، زنی با یک خودروی شاسی‌بلند از دو پست ایست‌بازرسی عبور کرده و در مارئه‌لاگو دستگیر شد.

نظرات بینندگان