arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۹

دستگیری ۶ تروریست در سلیمانیه/ ضربات محکم به مخفیگاه‌های داعش در صلاح‌الدین

اداره نیروهای محلی اقلیم کردستان عراق روز شنبه از دستگیری 6 تروریست در عملیاتی در شهر جمجمال خبر داد، این تروریستها هنگام تلاش برای ایجاد مخفیگاه و برقراری ارتباط میان هسته های خفته گروه تروریستی داعش به دام افتادند. خبر دیگر از عراق اینکه، نیروهای امنیتی عراق عملیات مشترکی را برای پیگرد عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در مناطق وادی الثرثار آغاز کردند که طی آن مخفیگاهها و غارهایی که تروریستهای داعشی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع عراقی از دستگیری ۶ تروریست طی عملیاتی در شهر جمجمال در اقلیم کردستان و عملیات ضربتی علیه بقایای گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر دادند.

به گزارش تسنیم،اداره نیروهای محلی اقلیم کردستان عراق روز شنبه از دستگیری 6 تروریست در عملیاتی در شهر جمجمال خبر داد، این تروریستها هنگام تلاش برای ایجاد مخفیگاه و برقراری ارتباط میان هسته های خفته گروه تروریستی داعش به دام افتادند.

در بیانیه این اداره آمده است تروریستهای بازداشت شده از سال 2014 با داعش بیعت کرده و در بسیاری از جنایات ضد انسانی شرکت کرده بودند.

ضربات محکم به غارها و مخفیگاههای داعش در صلاح الدین

خبر دیگر از عراق اینکه، نیروهای امنیتی عراق عملیات مشترکی را برای پیگرد عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در مناطق وادی الثرثار آغاز کردند که طی آن مخفیگاهها و غارهایی که تروریستهای داعشی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار گرفت.

در بیانیه هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق که خبرگزاری رسمی این کشور منتشر کرد، آمده است فرماندهی عملیات مشترک، تاکتیک جدیدی را در پیگرد بقایای باند تروریستی داعش در پیش گرفته است. این بیانیه افزود فرماندهی عملیات مشترک، عملیات منحصر به فردی را با تکیه بر داده های اطلاعاتی ارائه شده از سوی سازمان اطلاعات ملی مبنی بر وجود غارها و مخفیگاه های زیر زمینی در مناطق وادی الثرثار انجام داد .

این بیانیه افزود فرماندهی عملیات صلاح الدین با مشارکت نیروهای ارتش، پلیس صلاح الدین و حشد شعبی و پشتیبانی نیروی هوایی مخفیگاهها و غارهای تروریستهای داعشی را هدف قرار دادند.

نظرات بینندگان