arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
پس از مصاحبه رئیس کل بانک مرکزی رخ داد؛

کاهش ۱۸۰۰ تومانی قیمت دلار و یک میلیون تومانی قیمت سکه

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه در صرافی‌ها به ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده که نسبت به روز جمعه حدود ۱۸۰۰ تومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد. در بازار طلا و سکه نیز همین کاهش قیمت قابل مشاهده است. امروز قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده؛ این در حالی است که صبح روز پنجشنبه قیمت سکه تا ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان هم افزایش یافته و حتی پس از آن تا ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان نیز قیمت خورده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاهش ۱۸۰۰ تومانی قیمت دلار و یک میلیون تومانی قیمت سکهقیمت دلار امروز یکشنبه ۱۹ مردادماه در صرافی‌ها به ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده که نسبت به روز جمعه حدود ۱۸۰۰ تومان کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

این کاهش قیمت در حالی است که روز جمعه ۱۷ مردادماه، عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به برخی شایعات تاکید کرده بود: همین امروز و فردا قیمت ارز را پایین خواهیم آورد و به مردم نشان خواهیم داد که دولت هیچ وقت به دنبال گران کردن ارز برای تامین کسری بودجه نبوده است.

او گفته بود: در مدتی که شاهد نوسان بازار ارز هستیم، اقدامات زیادی انجام شده که در روز‌های آینده نتایج آنرا مشاهده می‌کنیم. به مردم می‌گویم که نرخ ارز این چیزی که می‌بینید نیست و ارز ۲۴ هزار تومانی واقعی نیست.

در بازار طلا و سکه نیز همین کاهش قیمت قابل مشاهده است. امروز قیمت سکه به ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده؛ این در حالی است که صبح روز پنجشنبه یک روز قبل از اظهارات رئیس کل بانک مرکزی قیمت سکه تا ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان هم افزایش یافته و حتی پس از آن تا ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان نیز قیمت خورده بود.

نظرات بینندگان