arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

برخورد مرگبار اتوبوس با عابران در بزرگراه بعثت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک نفر و مصدوم شدن چهار تن در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابران پیاده در بزرگراه بعثت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک نفر و مصدوم شدن چهار تن در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابران پیاده در بزرگراه بعثت خبر داد.

سید جلال ملکی  در این باره اظهارکرد: ساعت ١١:٣١ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابران در مسیر غرب به شرق بزرگراه بعثت قبل از چهار راه خزانه بخارایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه از مسیرهای مختلف به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه اتوبوس متعلق به بخش خصوصی به دلایل نامشخصی هنگام حرکت کنترل خود را از دست داده و با عابران و افرادی که در محل حضور داشتند برخورد می کند.

ملکی با بیان اینکه این اتوبوس با پنج نفر آقا برخورد کرده بود که چهار نفر دچار مصدومیت شده بودند و به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: متأسفانه یک نفر نیز در پی این حادثه جان خود را از دست داد.

وی افزود: اتوبوس به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شده است.

در ادامه روابط عمومی اورژانس کشور نیز اعلام کرد که طی این حادثه که در اتوبان بعثت، زیر پل عباسی، مقابل ترمینال جنوب رخ داده است، سه نفر مصدوم و یک نفر جان‌باخته است. در این حادثه چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اورژانس کشور طی این حادثه رسول علی پناهی ۵۳ ساله به بیمارستان بهارلو، آقای مجهول الهویه ۴۰ ساله به بیمارستان شهدای هفتم تیر و آقای وحید اعما ۳۳ ساله به بیمارستان لقمان منتقل شدند. همچنین متاسفانه یک نفر آقای مجهول الهویه حدودا ۴۰ ساله در این حادثه جان خود را از دست داده است.

نظرات بینندگان