arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۷۵۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

سایت ریاست جمهوری: در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهاد مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی مورد استقبال قرار گرفت؛ تصمیمات لازم جهت نهایی شدن آن نیز اتخاذ شد

رئیس جمهور در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به ضرورت حفظ انسجام و همگرایی قوای سه گانه در راستای حل و فصل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مقابله با تحریم و توطئه دشمنان، تاکید کرد. در این جلسه پیشنهاد مطرح شده از سوی ستاد اقتصادی دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن استقبال از این طرح، تصمیمات لازم جهت نهایی شدن آن اتخاذ شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت حفظ انسجام و همگرایی قوای سه گانه در راستای حل و فصل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و مقابله با تحریم و توطئه دشمنان، تاکید کرد: دولت با همکاری قوای دیگر، به دنبال گشایش در اقتصاد و معیشت مردم است و نخواهیم گذاشت توطئه دشمنان به ثمر بنشیند.

حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی عصر دوشنبه در پنجاه و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه که با حضور رؤسای قوای مقننه و قضائیه، اعضای ستاد اقتصادی دولت و نمایندگان قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی و اقدام کنیم تا مردم شریف ایران حس کنند مجموعه نظام برای حل مشکلات اقتصادی و معیشت آنان در تلاش هستند و این موضوع در شرایط خاص و پیچیده اقتصادی امروز کشور، بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور ادامه داد: عبور از شرایط پیچیده ای که شیوع بیماری کرونا و تحریم دشمنان بر کشور تحمیل کرده، نیازمند اتخاذ تدابیر و سیاست هایی است که بتواند گشایش‌هایی را در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایجاد کند و در این راستا هر سه قوه در کنار هم با وفاق و همگرایی تلاش می‌کنند.

دکتر روحانی با بیان اینکه امروز دشمنان علاوه بر تحریم و اعمال فشار، به دنبال سیاه نمایی و ایجاد یأس، ناامیدی و دلسردی نسبت به آینده در میان مردم بوده و می خواهند با شایعه پراکنی، اختلاف و چنددستگی میان مسوولان را به جامعه القا کنند، اظهار داشت: همه مسوولان باید در گفتار و رفتار خود مراقب و هوشیار باشند تا بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی کرده و امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه سران سه قوه ودیگر مسوولان از پیشنهادها، انتقادات و راهکارهای همه متخصصین، کارشناسان و فعالان اقتصادی در مسیر بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم استقبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه سال‌های گذشته بویژه دو سال و نیم اخیر مقابله با تحریم و جنگ اقتصادی دشمن، مطمئنا با اتکا به توانایی‌ها وظرفیت‌های موجود در کشور و حفظ انسجام و وحدت می توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهاد مطرح شده از سوی ستاد اقتصادی دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ضمن استقبال از این طرح، تصمیمات لازم جهت نهایی شدن آن اتخاذ شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
2
6
کمی از وزرا لبنان یاد بگیر وقتی ضعیف عمل می کنی استعفا بده . مملکت که خدای نا کرده نباید ویران شود ببین چه به روز مردم و طبقه ضعیف آوردی .
نظرات بینندگان