arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
توضیح وزیر بهداشت در مورد منتفی شدن تعویق کنکور:

اعلام نکردیم که کنکور به تعویق افتاد / اعلام کردیم که این موضوع باید در ستاد ملی کرونا مطرح شده و تعویق آن تصویب شود

وزیر بهداشت در تشریح دلایل منتفی شدن تعویق کنکور سراسری گفت: اعلام نکردیم که کنکور به تعویق افتاد. وقتی پروتکل‌های ما نسبت به پروتکل‌های برگزاری کارشناسی ارشد و دکتری سخت‌تر شد، وزیر علوم و رییس سازمان سنجش اعلام کردند که اگر بخواهیم این پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌تر را اجرا کنیم، نیازمند وقت بیشتری برای فضایابی هستیم. در نتیجه اعلام کردیم که این موضوع باید در ستاد ملی کرونا مطرح شده و تعویق آن تصویب شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر بهداشت طی توضیحاتی دلایل منتفی شدن تعویق کنکور سراسری 99 را تشریح کرد.

به گزارش انتخاب، نمکی در پاسخ به سوالی درباره کنکور گفت: اعلام نکردیم که کنکور به تعویق افتاد. وقتی پروتکل‌های ما نسبت به پروتکل‌های برگزاری کارشناسی ارشد و دکتری سخت‌تر شد، وزیر علوم و رییس سازمان سنجش اعلام کردند که اگر بخواهیم این پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌تر را اجرا کنیم، نیازمند وقت بیشتری برای فضایابی هستیم. در نتیجه اعلام کردیم که این موضوع باید در ستاد ملی کرونا مطرح شده و تعویق آن تصویب شود.

وی ادامه داد: خانواده‌ها در اضطراب بودند و در این زمینه جلسه‌ای گذاشتیم و دیدیم که این تامین فضا را می‌توانیم انجام بدهیم. در نتیجه اعلام شد که تاریخ همان تاریخ باشد و کل این موضوع در کمتر از ۲۴ ساعت طول کشید. اصرار ما این بود که باید پروتکل‌ها سخت‌گیرانه‌تر باشد.

نظرات بینندگان