arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

چگونه صفحه نمایش جدید سامسونگ عمر باتری را افزایش می‌دهد؟

جزئیات صفحه نمایش VRR Note۲۰ Ultra سامسونگ و نحوه کمک به عمر باتری آن منتشر شد. این اطلاعات می‌توانند برای بسیار از کاربران جالب باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جزئیات صفحه نمایش VRR Note۲۰ Ultra سامسونگ و نحوه کمک به عمر باتری آن منتشر شد. این اطلاعات می‌توانند برای بسیار از کاربران جالب باشند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی سامسونگ با نام تجاری جدید Galaxy Note۲۰ Ultra ۵G دارای اولین صفحه نمایش آمولد است که تغییراتی خاص نسبت به نسخه‌های پیشین دارد.


بیشتر بدانید:


بنابراین شرکت سامسونگ در مورد برخی از مزایای این پنل در مقایسه با برخی از رقبای خود، گامی به پیش برداشته است. سامسونگ در مورد صفحه نمایش VRR Note۲۰ Ultra و چگونگی تأثیر آن بر عمر باتری تاکید دارد. اول و مهمتر از همه، سامسونگ می‌گوید که این پنل می‌تواند نرخ تازه کردن خود را در بیش از ۳ مرحله تنظیم کند. پنل‌های فعلی ۱۲۰ هرتزی می‌توانند ۶۰، ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز را انجام دهند در حالی که این پنل تا ۳۰ و ۱۰ هرتز پایین می‌رود و می‌تواند به صورت پویا این کار را انجام دهد.

 

سامسونگ این کار را با کمک فناوری جدید backplane LTPO انجام داده است تا عملکرد بیشتر سوئیچینگ و مصرف کمتری داشته باشد. مهندسین می‌گویند که این اجرا در حدود ۲۲ ٪ توان مصرفی را در مصرف عمومی صرفه جویی می‌کند در حالی که حالت ۱۰Hz در مقایسه با پانل‌های فعلی ۶۰ ٪ صرفه جویی می‌کنند.

نظرات بینندگان