arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

سازمان جهانی بهداشت: درمان‌های غیرضروریِ دندانپزشکی با تاخیر انجام شود

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: چکاپ‌های غیرضروری و معمول دندانپزشکی به دلیل خطر انتقال کروناویروس با تاخیر انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: چکاپ‌های غیرضروری و معمول دندانپزشکی به دلیل خطر انتقال کروناویروس با تاخیر انجام شود.

به گزارش ایسنا، سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد: ضرورت دارد چکاپ‌های معمول دندانپزشکی و درمان‌های غیرضروری تا کاهش چشمگیر میزان انتقال بیماری کووید-۱۹ به تاخیر افتد.

سازمان جهانی بهداشت با انتشار دستورالعمل‌هایی جدید برای دندانپزشکان به منظور به حداقل رساندن خطر انتقال کروناویروس در زمان همه گیری آن اعلام کرد: چکاپ‌های معمول، جرم گیری دندان و مراقبت‌های پیشگیرانه باید با تاخیر انجام شود.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: اکنون ارائه خدمات دندانپزشکی در بسیاری از کشورها از سرگرفته شده و خدمات درمانی باید به روشی انجام شود که ترشحات ریز معلق در هوا به حداقل برسد.

در دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت آمده است: ارائه خدمات دهان و دندان معمول و غیرضروری که شامل چکاپ، جرم گیری و مراقبت‌های پیشگیرانه است تا زمان کاهش چشمگیر میزان انتقال بیماری کووید-۱۹ باید به تاخیر افتد.

به گزارش مدیکال اکسپرس، همچنین در این دستورالعمل تاکید شده است: خدمات ضروری دهان و دندان به منظور حفظ عملکرد دهان و دندان فرد، کنترل درد شدید یا حفظ کیفیت زندگی همچنان ارائه شوند.

نظرات بینندگان