arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

مشاور امنیت ملی آمریکا: توافق میان اسرائیل و امارات در کاخ سفید امضا خواهد شد

«رابرت او برایان»، مشاور امنیت ملی آمریکا گفته توافق میان اسرائیل و امارات برای عادی‌سازی روابط در کاخ سفید امضا خواهد شد. مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز پنجشنبه گفت که امضای این توافق طی هفته‌های آتی صورت خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور امنیت ملی آمریکا خبر داد توافق میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی برای عادی‌سازی روابط در کاخ سفید امضا خواهد شد.

به گزارش فارس، «رابرت او برایان»، مشاور امنیت ملی آمریکا گفته توافق میان اسرائیل و امارات برای عادی‌سازی روابط در کاخ سفید امضا خواهد شد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز پنجشنبه گفت که امضای این توافق طی هفته‌های آتی صورت خواهد گرفت.

پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود واشنگتن در تلاش است امضای این توافق میان دو طرف قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انجام شود.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

در متن بیانیه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات برای اعلام این توافق آمده است: «در نتیجه این گشایش دیپلماتیک و بنا به درخواست رئیس‌جمهور ترامپ و با حمایت امارات متحده عربی، اسرائیل اعلام حاکمیت بر مناطق اعلام‌شده در "چشم‌انداز صلح" رئیس‌جمهور ترامپ را تعلیق کرده و تلاش‌های خودش را بر توسعه روابط با سایر کشورها در جهان عرب و اسلام متمرکز خواهد کرد.»

این بیانیه اضافه می‌کند: «هیأت‌های اسرائیل و امارات در هفته‌های آتی برای امضای توافقات دوجانبه در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، توریسم، پروازهای مستقیم، امنیت، مخابرات، فناوری، انرژی، بهداشت، فرهنگ، محیط زیست، تأسیس سفارتخانه‌های دوجانبه و سایر حیطه‌های دارای منافع دوطرفه دیدار خواهند کرد.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
0
1
نمایش! امارات و اسراییل مگه دشمن بودن که صلح کنن سالهاست امارات و عربستان و اعراب با اسراییل در. رابطن
نظرات بینندگان